Erotyczne - str 45

  • Gwałt niespodzianka

    Nadia wyjechała na dwa tygodnie za granicę do pracy, więc musiała się na ten czas rozstać ze swoim chłopakiem - Filipem. Byli ze sobą nie cały rok, ale mieli niesamowicie ...

  • Wakacje nad morzem

    Nadeszły wakacje, a my z mężem stwierdziliśmy, że jedziemy nad morze. Znalazłam pensjonat w Łebie. Przez telefon dowiedziałam się o wszelkiego rodzaju rozrywkach jakie ...

  • Prysznicowe ekscesy

    Witam, to jest moje pierwsze opowiadanie, które postanowiłam pokazać publicznie. Liczę na Waszą szczerość, każdą opinię przyjmę i przeanalizuję każdy błąd, żeby ...

  • (Nie)idealni cz.6

    Krystian -Może tym razem zapamiętasz, że kiedy mówię, że kasa ma być do końca miesiąca, to ma być tydzień wcześniej - zaśmiałem się po raz kolejny i jeszcze raz ...

  • Bielizna 10

    Złapał ją za ramiona – Nie chcę tak – podniósł ją. – Dlaczego, co się stało – patrzyła zaskoczona – Ja się głupio czuje, jak ty… – przerwał, nie ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 40

    LXXII Nie spał dobrze tej nocy. Niepokój przed nadchodzącą bitwą nie pozwalał mu zasnąć, chociaż nie miał brać udziału w walce, a tylko przyglądać się jej z daleka ...

  • nieoczekiwana niespodzianka cz. IV

    Zapraszam do komentowania. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Leżeliśmy tak w bezruchu kilka, a może nawet kilkanaście minut. Nie mogłam doprowadzić się do porządku ...

  • Tylko Ty. Rozdział 7

    Weekend minął nam pracowicie i szybko. Zbyt szybko… Spędziłyśmy sobotnie przedpołudnie wkuwając histopatologię, potem był cudowny obiad u babci Kasi. Jeszcze mi ślinka ...

  • Szeptem o zboczeniu

    Zaczęło się od ogłoszenia, za pośrednictwem którego niejaka Jola ("lat trzydzieści trzy”) przejawiała chęć nawiązania kontaktu z kimś "bezwstydnie ...

  • Koleżaneczka

    Mam na imię Julia i mam 16 lat. Zbliżało się lato, więc pomyślałam o imprezie. Wiedziałam, jak zareagują moi przyjaciele- są imprezowiczami, więc na pewno się zgodzą ...

  • Pierwsze kroki - Przesłuchanie

    Andrew Boock Opowiadanie powstało na prośbę wiernego Czytelnika. Mam nadzieję, że Wam również odpowiada drobna historia przedstawiona w tekście. Piszcie komentarze, które ...

  • Edyta 10

    Obudziłem się cudownie zmęczony i niewyspany. Przytulałem śpiącą jak niewiniątko Magdę, trzymając dłoń na jej dużej piersi. Delikatną skórę pokrywały siniaki ...

  • Mama Policjantka S03

    Tym razem trochę inna forma opowiadania. Całość serii na profilu moim i Hanii pt Mama Policjantka, to efekt po części wspólnego pisania cyberków. Wstawiam tu ...

  • Małolatki w czarnym vanie

    Wydaje się być większy. Zawsze po goleniu wydaje się być większy. Aż mam ochotę, by jakaś małolata się wypowiedziała na jego temat, np. czy nic nie kłuje w język ...