Erotyczne - str 47

  • Ja i mój chłopak

    Z moim chłopakiem jestem dość długo i po paru miesiącach zdecydowaliśmy się na współżycie...Udaliśmy sie do hotelu gdzie było bardzo przytulnie. Oboje byliśmy bardzo ...

  • Upragniony urlop

    Obudziłam się, wtulona w Jej gorące ciało. Jej włosy, były rozrzucone po całej poduszce. Pachniała upojną nocą, i naszymi sokami podniecenia. Przybliżyłam się jeszcze ...

  • Ojciec mojej koleżanki

    Odkąd zaczęłam interesować się płcią przeciwną, kręcili mnie przeważnie starsi mężczyźni. Moją ukrytą fantazją było uprawiać dziki sex z dojrzałym mężczyzną ...

  • Masażysta

    Nadeszła jesień. Dzień stał się krótszy, a mnie zaczęły dopadać chandry. Nie miałam ochoty na nic. Za to moja siostra tryskała energią. Gdy umówiłyśmy się na kawę ...

  • Niebezpieczne doznania 2

    Nawet jej nie rozebrał. Zagarnął w górę tylko skraj jej i tak króciutkiej spódniczki, ustawił się między jej drżącymi nogami i naparł na nią, wbijając się cały ...

  • Bal Sylwestrowy (nowa wersja)

    TO REMAKE STAREGO TEKSTU, MAM NADZIEJĘ, ŻE O WIELE BARDZIEJ SIĘ SPODOBA :) - Buuuuuuum!!! Głośny huk przedwczesnego wystrzału petardy przypominał o zbliżającym się ...

  • Pan ognia (Sługa płomieni 5)

    Mury Chrysopolis... Przez ponad dwa miesiące przeciągającego się oblężenia miał okazję dobrze przyjrzeć się tylko tej jednej budowli świetnej stolicy Cesarstwa ...

  • Moje marzenie. Rozdział 20

    Wychodzili od Ewy śmiejąc się i przepychając na wąskiej klatce schodowej. Od dramatycznych wydarzeń upłynęło kilka dni i pozwoliło im oswoić się z rzeczywistością ...

  • Grzeczny chłopiec.

    Zawsze byłem spokojnym i cichym chłopcem. Miałem wtedy 16 lat, chodziłem do pierwszej klasy szkoły średniej. Byłem dość dobrym uczniem. Pani od angielskiego bardzo mnie ...

  • Moje marzenie. Rozdział 16

    - A Ty dokąd? - Kaśka obudziła się nagle, czując obok siebie ruch. - Pójdę do siebie, zanim inni się pobudzą – Artur nachylił się i pocałował ją w czubek nosa – ...

  • Dres i jego koleżanka.

    Pewnego dnia wracając ze szkoły spotkałem kumpla z 3 gimnazjum. Był z jakąś laską. Byli trochę wypici. Mówił że można by się z nią zabawić ale nie ma gdzie ...

  • Mój wymarzony pierwszy raz. cz. I

    Z Łukaszem chodziłam już półtora roku. Był kochany zawsze mogłam na niego liczyć, zwierzyć z problemem, kłopotem. Pewnego dnia napisał do mnie żebym przyjechała do ...

  • Magda i synowie cz.2

    Cały następny dzień myślałam o wydarzeniach, jakie ostatnio zaszły. Musze się przyznać przed sobą, że próbowałam to wszystko jakoś racjonalizować i szukałam dla ...

  • Babcia, ciocia, kuzynka

    Witam mam 23 lata pochodzę z lublina ze wsi me życie ze seksem zaczeło się od 14 roku życia wychowuje się do dziś i mieszkam z babcią jakieś 5 km mieszka moja rodzinka ...