Erotyczne - str 44

  • Dorastająca siostrzenica

    Mieszkanie na Mazurach ma wiele zalet, ale ma też swoje wady. Rodzina i znajomi często chcą skorzystać z mojego domu jak z darmowego noclegu na urlopie. Generalnie jest to ...

  • Szkolni znajomi cz. 2 - Pierwszy raz

    Dwa dni później. Z żółtego budynku szkoły w centrum miasta uczniowie wychodzili chmarami. Skończyła się ostatnia lekcja, więc oczywiste jest to, że żaden z ...

  • Angielski dla licealistki

    Tak się składa, że udzielam prywatnych lekcji języka angielskiego. Nazbierałem już kilku stałych klientów, więc mogę powiedzieć, że korepetycje stały się moim ...

  • Mój nauczyciel informatyki - Pan Paweł

    Pan Paweł był nauczycielem informatyki i matematyki w moim liceum. Mnie uczył jedynie informatyki, ale od drugiej klasy miał mnie uczyć także i matematyki, bo postanowiłam ...

  • JESZCZE BĘDĘ SZCZĘŚLIWA 6

    Wraz z opuszczeniem domu przez Pawła opuścił Patrycję pozorny spokój. Wreszcie mogła dać upust swoim odczuciom. Ponownie rozpłakała się, teraz już nie skrywając ...

  • Żonaty Cz.1

    Mam na imię Kinga, opowiadanie napisane przeze mnie jest fikcyjne. Mam na imię Oliwia, mam 18 lat, chodzę do liceum. Jestem szczupła, mam 175 cm wzrostu, długie blond włosy ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 11

    XLIII Trapiąc się myślą o nadchodzącym polowaniu długo nie mógł zasnąć. Nie był nigdy żadnym myśliwym. We wczesnej młodości polował na ptaki i pustynne króliki ...

  • Alan S. - cz. V

    Alan też poczuł niesamowitą ulgę. Ustąpił też ból z jąder. Przez chwilę oboje dyszeli głośno, wymordowani, ale szczęśliwi i odprężeni. Kutas Alana dość mocno ...

  • Słodka cipeczka czy arogancki kutas?

    Dobra, napiszę, jak było. Odkąd pamietam, zawsze uwielbiałam się rżnąc. Ruchać, dymac, walić, pieprzyć. Bzykac. Najlepiej szybko, ostro i z nieznajomym, bez zobowiązań ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 25

    - Jak Ty to robisz? – pytam, przeciągając się leniwie. - Co? – Adam stoi obok łóżka w ręczniku wokół bioder i kończy wycierać włosy. Patrzy na mnie z takim miłym ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 3

    Rzeczywiście trzeba się było spieszyć. Bierzemy jedno z ostatnich trzech miejsc. Już spokojni o wyjazd, robimy zakupy. Trochę ciężko zrobić zakupy do mieszkania, które ...

  • Informatyka...

    Paweł, 26 letni nauczyciel informatyki. Uczył wiele klas w tym technikum informatyczne. Była tam młoda Nina, bardzo kręciły ją komputery co nieco zaskakiwało jej co prawda ...

  • Przypadek Michała cz.X

    **** Od dziś nie lubię stwierdzenia "ironia losu". Dlaczego? Już wyjaśniam. Od rana było sucho i całkiem przyjemnie jak na przedostatni dzień października ...

  • Moja historia

    Hej! Mam na imię Wiktoria! Chciałabym sie podzielić z wami moimi wrażeniami z zeszłorocznych wakacji. Jak co roku robiliśmy z rodzinka 2 tygodniowy wypad do Juraty! ...