Pani Dwóch Krajów cz. 53
LXXXV Horkan powrócił dopiero wieczorem, prowadząc zmęczonych żołnierzy i zaprzęgi. Niczego istotnego już nie znalazł, dokładnie tak, jak przewidziała do Amaktaris ...
LXXXV Horkan powrócił dopiero wieczorem, prowadząc zmęczonych żołnierzy i zaprzęgi. Niczego istotnego już nie znalazł, dokładnie tak, jak przewidziała do Amaktaris ...
Była niedziela przed Bożym Narodzenie jak co roku Ania poszła do kościoła, została jeszcze trochę po mszy aby pomodlić się z rodzinę. Zauważyła chłopaka pod drugiej ...
Dzień nie zaczął się przyjemnie, nie ma to jak spóźnienie do pracy z samego rana. Tak, uwielbiam kiedy szef daje mi reprymendę. Cały czas się zastanawiam czemu mnie nie ...
Opowiadanie napisane na podstawie tzn. Cyberka czy też fabuły, specjalne podziękowania dla Pauli za to i z góry przepraszam za drobne błędy, których mogłem się nie ...
Od pamiętnej wizyty u farmaceutki minęło już kilka ładnych tygodni. Lato powoli dobiegało końca. Pewnie większość z Was pomyślała, że regularnie chodziłem po mój ...
– Nawet nie wyszło najgorzej – zagadała Roxy z zapchanymi ustami, spojrzawszy na Cassie. – Dlaczego nie jesz? – Nie dam rady – odparła niepewnie brunetka. – Cass ...
Witajcie serdecznie. Zanim zaczniecie czytać musicie wiedzieć coś istotnego. Opowiadanie zawiera dla niektórych serio niestosowne momenty, mam nadzieje że nie skreślicie ...
Z ogromnym podnieceniem obserwowałem co się teraz działo przed moimi oczami. Z pełną świadomością przyprowadziłem żonę żeby zobaczyć jak jest rżnięta przez obcego ...
To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość :) Od dwóch lat marze o tym aby swój pierwszy raz przeżyć z moją mamą. Jest Ona brunetką o brązowych oczach ...
SZPILKI W DESZCZU Nie mogłem się skupić, w ogóle nie docierało do mnie to o czym mówią kumple siedzący ze mną i pijący piwo. Coś o piłce nożnej, jakiś dziewczynach ...
Może najpierw parę słów o sobie... Mam na imię Mateusz, jestem studentem drugiego roku na studiach biotechnologicznych w Warszawie. W moim pierwszym opowiadaniu( tak na tym ...
W połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku wyjechał do Niemiec. Był sam, pracował w fabryce, a w wolnym czasie zwiedzał okolicę. Nie pomijał przy tym sexschopów barów ...
Ta historia zdążyła się rok temu, gdy ja i Kamil mieliśmy po 17 lat, a moja siostra Ewa 16. Pewnego dnia w wakacje ja i Kamil siedzieliśmy u mnie, zaprosiłem go bo ja i ...
To mój debiut więc proszę o wyrozumiałość :) Milej lektury życzę. Piątkowy wieczór spędzasz samotnie w domu. Leżysz w samej bieliźnie i szpilkach na rozłożonej ...