Erotyczne - str 52

  • Wspomnienia przy winie

    Witam, to moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość, za potencjalne błędy ortograficzne i składniowe przepraszam. Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane ...

  • Tylko Ty. Rozdział 1

    To dalszy ciąg "Czas na miłość". Publikuję je w tej samej rubryce, co poprzednie, ale na "momenty" trzeba trochę poczekać. Idziemy spacerkiem przez ...

  • Gorące Święta

    Paulina zaprosiła nas po odbiór zdjęć już po kilku dniach od niezwykłej sesji. Zanim do niej podjechałyśmy, udało mi się z nią skontaktować i wybrać jedno, które ...

  • Onieśmielająca cz. 5 - Odrzucenie

    Sylwia wyglądała tak pięknie... Nareszcie mogłem ją mieć. Jej skąpa sukienka nie była nam już do niczego potrzebna. Szybko wylądowała w kącie pokoju. Nie mogę się ...

  • Wakacje Odc.1. Wakacyjna przeprowadzka

    Andrew Boock Wakacje Odc.1. Wakacyjna przeprowadzka Hmm... od czego zacząć? Na początek przedstawię swoją osobę. Jestem zwykłym chłopakiem, o dość niezwykłym imieniu: ...

  • Marta i tajemniczy ogród cz. 10

    Zaraz, zaraz! On ma twarz podstarzałego lowelasa… Bartłomieja! Ależ się oblizuje… Nie! To nie Bartek! To… widziała tą twarz kiedyś! Kto to? Ach… tak! Widziała ją ...

  • Rodzinny obiad

    Co dwa tygodnie, w niedziele, razem z moim mężem jeździliśmy do jego rodziny na wspólne obiady. Może do rodziny to niezbyt dobrze dobrane określenie. Faktem było, że ...

  • Tylko Ty. Rozdział 3

    Wykreślam kolejne dni, pozostałe do przyjazdu Adama. Tyle ich jeszcze zostało… Dobrze, że ten weekend musimy wszyscy poświęcić na naukę. Wojtek nie przyjedzie, więc ...

  • Moja dziewczyna i kolega

    Na wstępie tego opowiadania zaznaczę, że ta historia wydarzyła się naprawde. Było to jakoś pod koniec września ale zdecydowałem się o tym napisać dopiero teraz. Nazywam ...

  • Sekretarka

    Zimny napój ochładza moje wnętrze. Delikatne bąbelki, mijające gardło powodują, że w moich oczach zbierają się łezki. Tak. Każdy kolejny łyk daje ulgę i fale energii ...

  • Koleżanki z gimnazjum

    Nazywam się Karolina i mam 16 lat. W ubiegłym roku w Czerwcu strasznie nudziłam się w domu i nie miałam co robić.. Postanowiłam więc pochodzić po internecie ...

  • BASZA część 18

    "Stworzył dla nich obojga sytuację bez wyjścia, któreś z nich w każdym wypadku zostanie ukarane. Przypomniał sobie własne, pierwsze kroki w świecie dominacji oraz ...

  • Hermiona i Draco cz. III

    Iść czy nie iść, iść czy nie iść; tylko o tym myślała Hermiona następnego dnia. Przez to także nie mogła skupić się na lekcjach. Nauczyciele byli bardzo zdziwieni ...

  • Wakacyjna Przygoda

    Cześć mam na imię Bartek mam 17 lat jestem w miarę wysokim, (181cm) wysportowanym chłopakiem. Pewnego dnia wybrałem się z rodziną na wakacje. Pojechaliśmy do rodziny na ...