Po świcie, przed zmierzchem cz. 2
Rozdział 2 Zbiegłam na dół. W kuchni był tata i Bethanny. Usiadłam na krześle obok taty i nalałam sobie soku. Serce nadal mi waliło jak oszalałe, starałam się ...
Rozdział 2 Zbiegłam na dół. W kuchni był tata i Bethanny. Usiadłam na krześle obok taty i nalałam sobie soku. Serce nadal mi waliło jak oszalałe, starałam się ...
Potrzebowałam tego prysznica Woda lała się na nas oboje. Przez chwilę stałam rozkoszując się ożywczymi strugami. Potem poczułam się w obowiązku żeby zacząć coś ...
Jeśli maj jest miesiącem zakochanych, to zdecydowanie mogę nazwać go naszym miesiącem! Nie! W naszym przypadku jest nie tylko miesiącem zakochanych, ale i kochających się! ...
Dojechałam do centrum Warszawy stojąc w ogromnym korku. Wystarczyło, że spadł śnieg i na ulicach już było więcej stłuczek, wszyscy powoli jechali jak by bali się tego ...
Wojsko podobno uczy opanowania i silnej woli. Bruno był święcie przekonany, że się tego nauczył przez osiem lat służby, najpierw jako zwykły szeregowy, później szkoląc ...
– Ile masz w kasie? – zapytała Pavla. – Nie wiem, jakieś dwa i pół tysiąca. – Trzymasz tu tyle pieniędzy? Czemu nie są w sejfie? Pavel wzruszył ramionami. Rita ...
Drugiego dnia Paweł umył resztę naczyń, część należała do Natalii. Myślał o tym jak je zwrócić, bo przecież idiotycznym posunięciem by było przyniesienie jej tego ...
Lady Aurelia od czterech tysięcy lat prowadziła zastępy elfów do walki przeciw hordom orków. Już po niedługim czasie jej wrogowie wymawiali jej imię jak przekleństwo ...
LII Następny dzień upłynął na składaniu darów w kolejnych świątyniach. Nefer, wolny od obowiązku nadzorowania ich transportu, towarzyszył swojej Pani, niosąc tylko ...
Ola. Dziewczyna, która kocha seks, Wręcz uwielbia uprawiać seks. Uczennica 1 klasy liceum. Ma 16 lat. Jest szczupła o płaskim brzuszku, jędrnych nogach oraz dość sporych ...
LXVI Po zakończeniu ceremonii pogrzebowej wszyscy wzięli się do pracy. Irias pobiegła zająć się koniem, kapłan towarzyszył Władczyni do podnóża urwiska, gdzie ...
Tego ranka niechętnie wstałam z łóżka i zdałam sobie sprawę za co nienawidzę szkoły… Wstawanie wcześnie rano to niesamowita męka. Zaspana poszłam do łazienki i ...
Opowiadanie Trochę z innej tematyki. Pisane z myślą o osobie która o tym wie ;) Za literówki i błędy w składni z góry przepraszam. Kamila jest szczupłą, niewysoką ...
LXXIX Mistrz Apres osobiście towarzyszył Neferowi w drodze na Plac Śmierci, przywołując wspomnienie tamtego pierwszego, pamiętnego dnia kapłana w Pałacu. Zaprowadził go ...