Erotyczne - str 57

  • Bielizna 14

    Jakże inaczej wyglądał teraz ich pobyt w centrum handlowym. Zachowywali się jak para zakochanych na zakupach. Przez chwilę, mimo woli uśmiechnęła się na wspomnienie jego ...

  • Prześpij się ze mną, przyjacielu...

    Upierdliwy, coraz głośniejszy dzwonek telefonu komórkowego przerwał pełną beztroski drzemkę Łukasza. Powoli i ospale zczołczał się z kanapy i dobrał się do telefonu ...

  • Lekcja

    „Szczęścia nie szukaj daleko, za siódmą gdzieś górą i rzeką, odnajdziesz je tu, zwyczajne w tym dniu, ukryte w Twoim uśmiechu.” 1. Dla Anny. Najpierw pociąg i facet ...

  • Mama Policjantka S2E4 siostra Ania

    Agnieszka z mężem wyjechali już w piątek rano na weekendowe spa. Obydwoje już dawno nie spędzili razem więcej czasu więc ten wyjazd planowali od dawna i mimo napiętych ...

  • Bielizna 2

    Pod wpływem kobiety i dla kobiety. Umył jej pośladki. Robił to już śmielej, ale nadal dawało się wyczuć niepewność w jego ruchach. Tak, jakby obawiał się, że za ...

  • Gwałć Mnie

    Na początek dwa słowa - opowiadanie nie jest moje, ale nie ma go na stronie. Jest tak zajebiste (wg. mnie), że aż chcę się z Wami podzielić :) Dopadł ją, gdy prawie już ...

  • Żona pastora

    Jechał jak zawsze dość dziarsko. Nie lubił tej pracy, dlatego chciał jak najszybciej załatwić sprawę i wracać do domu, do swojego spokojnego, bezpiecznego azylu. Komiksy ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 16

    Kiedy zamek pogrążył się w niemal całkowitej ciszy, od ścian wąskiego korytarza odbijały się szepty. Wrota do jednej z komnat zamknęły się wręcz niespotykanie cicho ...

  • Mokra szparka cz. 1

    Zacznijmy od tego, że mam na imię Aneta i mam 17 lat. Pochodzę z ubogiej rodziny, mieszkającej w stolicy. Seks po raz pierwszy uprawiałam, gdy miałam 15 lat. Nie był on ...

  • Noc inna niż wszystkie

    Otworzyłam oczy dokładnie w momencie, gdy penis wsuwał się do moich ust. Zrobiłam wielkie oczy z przerażenia, czując, jak wypełnia ich wnętrze i chciałam się bronić ...

  • Boskie chwile.

    "Wiesz, nigdy nie zapomnę naszego pierwszego sexu…” powiedział rozmarzonym głosem Kamil. "Ja też nie…”. "Z chęcią bym to powtórzył”, "Jeśli ...

  • Dziewczyny z liceum

    Miałem 18 lat, właśnie zacząłem 3 klasę technikum. Ze względu na moją nieśmiałość i nie atrakcyjny wygląd miałem problem ze znalezieniem sobie dziewczyny a co ...

  • Wieczór panieński

    Ten wieczór panieński koleżanki nie zapowiadał się jakoś nadzwyczaj ciekawie - ot babski wieczór na tydzień przed weselem. Umówione byłyśmy w ulubionej knajpce, tam ...

  • Rudowłosa pasażerka

    Jak zwykle o tej porze wracał do domu siedząc na pokrytym szarą wykładziną, krześle autobusu. Dziś nie jechało zbyt wiele osób. Wszyscy wyrwali się wcześniej z pracy ...