Czysty układ. 10. KONIEC
Moje oczy nie mogły skończyć produkować łez. Nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić, jak mam wyjaśnić całą tą sytuację, by mnie źle nie zrozumiano. Nie chciałam być ...
Moje oczy nie mogły skończyć produkować łez. Nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić, jak mam wyjaśnić całą tą sytuację, by mnie źle nie zrozumiano. Nie chciałam być ...
W samą porę się uporaliśmy, bo słyszę silnik samochodu taty. Wrócili. Zbiegam do piwnicy po dżem, a kiedy wracam, mama już zdejmuje płaszcz. Nawet nieźle wygląda ...
Wraz z rozpoczęciem roku akademickiego dla Alicji rozpoczęło się nowe życie. Zaczynała studia medyczne w Szkocji. Ciężko pracowała na to całe liceum, zdała maturę i ...
Od dłuższego czasu po głowie mi chodziło, aby napisać opowiadanie związane z transformers, z filmu.. Taka romantyczka, jak ja musi mieć swoje fantazje, prawda? A oto jedna ...
Poniedziałek, 8:55 Piekąca twarz przypominała komisarzowi o bliższym spotkaniu z maską samochodu, mającym miejsce przed kilkoma minutami. Nie spodziewał się takiej reakcji ...
Obudziła się we mnie sportowa dusza. Wzięło mnie na bieganie, wiedziałem że za długo nie wytrzymam, ale ubrałem się w dresy i ruszyłem. Biegłem przez miasto zamyślony ...
Oto opowieść one-shot o losach 16 letniej Karoliny. Opowiada o erotycznych doznaniach z jej chłopakiem Jarkiem oraz konsekwencji. Zapraszam. Nie mam pojęcia, jak to mogło ...
"Część. Mam na imię Michał. Mam 28 lat. Mieszkam na Śląsku, gdzie pracuję, jako informatyk. Koleżanki z pracy mówią, że jestem przystojny, ale biorąc pod uwagę ...
Nazywam się Ania, mam 16 lat uczeszczam do I klasy liceum. Jestem normalna dziewczyna z dobrymi wynikami w szkole. Jak prawie kazda dziewczyna w tym wieku lubie się masturbowac ...
Witajcie! Opowiem wam moją historię. Jestem 15-letnią uczennicą gimnazjum, mam długie rude włosy (prawie do tyłka), ciemno-zielone oczy, a moja twarz jest pokryta piegami ...
LXV Najwspanialsza zasnęła szybko, ponownie skulona w kłębek i ogrzewana przez osobistego niewolnika. Do Nefera sen jednak nie przychodził. Nowiny, które usłyszał ...
- Boża krówko, boża krówko, ile masz latek? Nie masz jeszcze latek? To zrobimy ci latka. Moja kochana boża krówko. Ile krówka chce mieć latek? – Dziewczyna gładziła ...
- Chyba żartujecie? – Adam jest zdrowo wkurzony tym, co mu z Moniką opowiedziałyśmy. - Niestety nie – Monika kręci głową – dlatego myślałam nawet o zmianie hotelu ...
Otworzyłem oczy. Drugi dzień nowego życia właśnie się rozpoczynał w pełnej krasie. Bez żadnego bólu głowy, w pełni wypoczęty i co raz bardziej zadowolony, gdy wraz z ...