Erotyczne - str 62

  • Szpital

    Andrzej mój mąż był w szpitalu ze złamaniem ręki, czuł się już lepiej i zadzwonił do mnie: -Kasiu o której przyjedziesz? -będę około 15, masz jakieś życzenia? ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 30

    LXII Ocknął się w korytarzu. Ktoś, niezbyt delikatnie, oblewał jego głowę i twarz wodą ze skórzanego worka. Nadal był związany i odczuwał zamroczenie po ciosie ...

  • Magda i synowie cz. 3

    4. Rano wstałam jak zwykle wcześniej od nich. Musiałam zrobić im śniadanie do szkoły. Był piątek, jeszcze jeden dzień i weekend przed nami. Chłopcy wyszli z pokoju ...

  • Nieoczekiwana niespodzianka cz. III

    Przez następnych kilka dni udawaliśmy, że do niczego tamtej nocy nie doszło. Oprócz zakłopotanych spojrzeń, czerwonych policzków i nienaturalnie sztucznych rozmów, nie ...

  • Magda i chrześniak

    Magda 39 letnia prezesowa dużej firmy razem z dwójką dzieci, synem i córką pojechała na wesele, jej mąż zajęty mocno firmą ponownie musiał zając się sprawami ...

  • Sąsiedzka pomoc

    Schodziłem klatką schodową w wiosenny poranek, gdy obok mnie przeszedł postawny facet w ubraniu roboczym, targając jakiś bardzo ciężki karton. Zdziwiłem się trochę ...

  • Dwa światy

    Nike z najnowszej kolekcji dla zaawansowanych biegaczy miarowo uderzały w wydeptaną wstęgę pośród łąk. Droga, która początkowo prowadziła biegaczkę przez urokliwe ...

  • Spragniona nieświadoma cz. 5

    Kolejny koniec weekendu, kolejna porcja nowych wrażeń do przemyślenia. Kate wstała z łóżka o dziwo wyspana, powlokła się do łazienki zrzuciła z siebie ciuchy i weszła ...

  • Cztery szesnastki cz. 2

    Witajcie. Przepraszam, że dopiero teraz dodaje nowe opowiadanie, ale w wakacje za bardzo nie miałam na to czasu. Miłego czytania ;) Nieubłagalnie zbliżał się koniec ...

  • Joanna i niespodziewana wizyta

    Joanna i niespodziewana wizyta Było piątkowe późne popołudnie. Początek pierwszego weekendu w nowym roku. 42-letnia Joanna właśnie wróciła do domu. Otworzyła drzwi ...

  • Onieśmielająca cz. 8 - Iskierka nadziei

    Znowu ją widziałem. Tym razem nie pozwolę jej przede mną uciec. Nie w ten sposób. Wygląda na to, że pracowała jako przedszkolanka w przedszkolu, do którego chodził mój ...

  • Przeszukanie (Całość)

    Byli na wspanialej imprezie. Lekko wstawieni wychodzili z klubu. Ona w swojej krótkiej, ciasnej, czerwonej mini chętnie kręciła pupcia, bluzeczkę tez miała wyzywającą ...

  • Sekretna Miłość

    Był listopad, piątek. Wracałam piechotą z imprezy integracyjnej w banku, gdzie dostałam pracę po znajomości. Skończyłam licencjat z socjologii i poszłam na magisterkę ...