Niebieski tygrys – Rozdział 34| Świat się nie zawalił
Rozmówiłam się z szefem, przeprosiłam za to, że wybiegłam z pracy, obiecałam, że odrobię nadgodziny. Oczywiście, nadal współczuł mi z powodu tragicznej śmierci ...
Rozmówiłam się z szefem, przeprosiłam za to, że wybiegłam z pracy, obiecałam, że odrobię nadgodziny. Oczywiście, nadal współczuł mi z powodu tragicznej śmierci ...
- Mam pomysł – szepnąłem do Dominiki, gdy zostaliśmy sami, bo Sara wyszła na chwilę do sąsiadki. Domi jak zwykle, gdy czuła się swobodnie nie założyła na siebie zbyt ...
Mój wyjazd na Ibizę był najlepszym pomysłem jaki kiedykolwiek przyszedł mi do głowy, niestety wkrótce wracam do domu, ale zanim to nastąpi wykorzystam ten wyjazd do ...
Boże! Jak ja uwielbiam przychodzić do pracy w minispódniczce! Intensywniej czuję na sobie wzrok młodych, przepełnionych energią uczniaków. Gdy jestem w miniówce, zdarza ...
Nastąpiła długo oczekiwana środa. Punktualnie o 18.00 zjawił się w hotelowym barze. Kobieta już czekała, popijając drinka. W ręku trzymała aparat fotograficzny ...
– Co jest, kurwa? O co ta pretensja? Masz z nim coś na boku? – syknął Kris, zdziwiony zachowaniem dziewczyny. – Kurwa, chcesz narobić sobie kłopotów? To proszę, idź ...
Był tak potwornie podniecony, że szybko zdarł ze mnie sukienkę. Zostałam w samych pończochach – twierdził, że to go podnieca… Nadal pastwił się nad moimi cyckami… ...
Felieton o nietypowych zachowaniach seksualnych. Do napisania tego felietonu, skłoniły mnie pytania czytelników o rodzaje preferencji seksualnych i ich akceptację przez nasze ...
Zalecenia Marty nie potraktowałem poważnie. Prawdę mówiąc, nawet nie miałem takiej możliwości. Małolaty były tak bardzo nakręcone na wspólne zabawy, że do piątku ...
Po każdym treningu mojego siostrzeńca odwożę go do domu. Przyjeżdżam wcześniej i obserwuję grę chłopców w piłkę. Uwielbiam to, są tacy waleczni, silni, męscy ...
Dwa tygodnie upłynęły mu na wytężonej pracy. Podpisał nowe kontrakty i zajmował się organizacją firmy. Przyjmował nowych pracowników, usprawniał procedury. Zatrudniał ...
Moja koleżanka z klasy doradziła mi bym pisała pamiętnik, sama nie wiem po co, ale uległam jej, więc piszę swój pamiętnik. Nie wiem od czego zacząć może od początku ...
Od dawna miałam sny erotyczne o nim, zawsze kiedy go mijałam na schodach, moje serce biło szybko. Nie wiem czemu, ale nie miałam odwagi by mu wyznać, że go pragnę od ...
Usłyszała niewyraźne szmery, a w chwilę później ktoś delikatnie rozchylił jej szlafrok. Natychmiast wróciła do żywych i odruchowo zasłoniła głowę. Dłonie w ...