Erotyczne - str 66

  • Niebezpieczne doznania 1

    Witam po raz pierwszy ;) i oczywiście zapraszam do czytania. Eliza aż podskoczyła na krześle, kiedy w końcu w tłumie ujrzała go wchodzącego do klubu. Przeszył ją ...

  • Z życia galerianki cz.1

    Czy galerianka ma szansę u porządnego chłopaka? Jasne, że ma! Galerianka Inaczej szlaufa, blachara, razówka to zwykła dziewczyna, która w pewnym momencie swojego życia ...

  • Pamiętnik Licealistki cz. 24

    Mój wyjazd na Ibizę był najlepszym pomysłem jaki kiedykolwiek przyszedł mi do głowy, niestety wkrótce wracam do domu, ale zanim to nastąpi wykorzystam ten wyjazd do ...

  • Kim jesteś?!

    Moja siostra wyjechała, zamieszkałem w jej mieszkaniu bo właśnie przeprowadziłem się do miasta gdzie studiowała. Musiałem się tam przeprowadzić z powodu pracy. Był ...

  • w bursie

    witam mam na imię adrian mam 19 lat i jestem wysokim brunetem o atletycznej posturze. Jestem w 3 klasie liceum i na poczatku roku poznalem pewna dziewczyne o imieniu natalia ...

  • Niespodzianka w ogrodzie

    Stanęłam w salonie i przez olbrzymie okno wychodzące na taras patrzyłam na mojego męża. Podniosłam do ust kubek z kawą i pociągnęłam łyk zastanawiając się, co ten ...

  • Prezent. cz.2

    Obudził się rano, wzdrygnął się zauważając że nie jest w swoim łóżku. Usiadł szybko na łóżku i zaczął się rozglądać zmieszany. Zauważył że leży przy nim ...

  • Wyjazd.

    Przyjechał do rodziny na wakacje jak zwykle, jeździł zawsze w pierwszym tygodniu wakacji. Kiedy tylko wysiadł przywitał się ze wszystkimi po czym poszedł się rozpakować ...

  • Szybki numerek w pracy.

    Wpadam do Ciebie do biura. Siedzisz na fotelu i wpatrujesz się w monitor komputera. Podnosisz wyrok i patrzysz na mnie zdezorientowanym wzrokiem. Jestem ubrana w fioletowy ...

  • Rówieśnica I

    Było to ponad dwa lata temu. Chodziłem wtedy do II klasy jednego z poznańskich ogólniaków. Aha może się przedstawię. Na imię mam Tomek. Teraz rozpocząłem studia na ...

  • Seksowna matka mojego kolegi

    Tamtego roku do naszej klasy doszedł nowy uczeń, zwyczajny niczym niewyróżniający się koleś, z którym jednak szybko złapałem bardzo dobre relacje. Z czasem stał się ...

  • Stażystka

    Cały dzień był mroźny i deszczowy co polepszało trochę sytuację Mateusza. Było piątkowe popołudnie, a on zamiast siedzieć w domu przed telewizorem, musiał siedzieć w ...

  • Szkolna ława cz. 1

    Pierwsze dni w nowej szkole dla każdego ucznia są trudne. Tym bardziej, gdy pójście do nowej szkoły jest poprzedzony przeprowadzką z zupełnie innego miasta. Opuszczenie ...

  • Czas na miłość. Teraz!

    Adam Nie mógł uwierzyć w to, co usłyszał. Chciała seksu! Chciała się kochać! Z nim! Od chwili, gdy zobaczył ją na parkiecie w tangu, nie mógł myśleć o niczym innym ...