Erotyczne - str 64

  • Pamiętnik Marty - Sukienka

    Kupiłam tę sukienkę zupełnie przypadkiem, w ciuchlandzie. Gdy ją wzięłam do ręki, szalenie zapragnęłam zobaczyć, jak w niej mogę wyglądać. A kosztowała grosze ...

  • Ognie i miecze. Peregrynacja Marty

    To taka moja próbka. Mam zaplanowane to jako długie opowiadanie, naszpikowane nieco historią (choć nieco wyfantazjowaną :). Wiem, że czyta się ciężko język stylizowany ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 7

    W tej części pojawia się scena erotyczna między dwoma mężczyznami. Ostrzegam uwagi na „wrażliwość” niektórych czytelników. Kolejne dni upływały na ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 4

    Już na ślubie Orestes postanowił przyjąć zasadę, którą miał się kierować na królewskim dworze. Planował nikomu nie podpadać, nie wyróżniać się, nie odzywać się ...

  • Życiowa układanka, część czwarta

    #szef, #żona, #negocjacje, #zdrada, #uległość, #oralny, # seks, #anal, #wielokrotny_seks Środa, 16 Maj 2018, dwunasta trzydzieści Monika siedziała teraz sama, na balkonie ...

  • Życiowa układanka, część trzecia

    #szef, #żona, #negocjacje, #szantaż Środa, 16 Maj 2018, przedpołudnie Po seksie na leśnym parkingu jechali w milczeniu. Nawigacja bezbłędnie zaprowadziła ich pod jej blok ...

  • Rocznica Ślubu Rodziców: Bratowa

    Przygoda, która mi się przytrafiła nastąpiła niecałe 7 lat temu, czyli kiedy przeżywałam 22 rok życia i w zależności od okazji trwa ona można stwierdzić, że do ...

  • Opowieść Prawiczka Aleksandra

    Hej mam na imię Aleksander, i chętnie podzielę się z wami moją historią .Miałem jakieś 18 lat, gdy zimą przeprowadziłem się z rodzinnego miasteczka na niedaleko ...

  • Wyjątkowa Lekcja

    Nikt nie ma wątpliwości, że spośród wszystkich wspomnień i doświadczeń jakie wynosimy z okresu szkolnego, to zielone szkoły są z całą pewnością jednymi z tych ...

  • Niespodzianka w ogrodzie

    Stanęłam w salonie i przez olbrzymie okno wychodzące na taras patrzyłam na mojego męża. Podniosłam do ust kubek z kawą i pociągnęłam łyk zastanawiając się, co ten ...

  • Bez wyjścia (12) - Trening - Wtorek

    Następnego dnia wróciła bardzo późno z pracy i widziałem że coś jest nie tak Poszła wziąć długi prysznic, w szlafroku zawołała mnie na łóżko i zaczęła ...

  • Przyłapana przez...

    - Nie powinieneś był tego widzieć... Czułam się zażenowana i to chyba jeszcze bardziej niż wczoraj, kiedy... No właśnie, od tego pewnie powinnam zacząć. To był dziwny ...

  • Smak zemsty. Część druga. Karolina.

    Mój trzydniowy wypad z koleżankami właśnie się zakończył i wracałam do domu. Spokojną jazdę przerwał mi dźwięk telefonu komórkowego. Na pękniętym niestety ...

  • Szara myszka

    Znacie kobiety w typie szarej myszki, prawda? Chyba każdy choć raz w życiu taką poznał, ale już niekoniecznie zapamiętał na dłużej. Zwykle cicha, nieśmiała ...