Erotyczne - str 61

  • W zakładzie karnym ciąg dalszy

    Po tym jak wystrzeliłem moim gorącym mlekiem na jej spodnie w miejscu cipki kazała mi to zlizac ze spodni robiąc to macalem jej piersi aż w końcu złożyłem rękę pod jej ...

  • Jej mały sługa cz. 6

    - Pobudka! – Obudziło mnie entuzjastyczne powitanie Pauliny. Stała w rozkroku nade mną a koło niej jakiś chłopak. Dalej znajdywałem się na kafelkach w damskiej szatni na ...

  • Zepsuty kran

    'Boże, znowu się zepsuł!'- pomyślałam, gdy tylko weszłam do domu po całym dniu pracy i usłyszałam jak znów coś kapie. Cholerny kran! Niewiele myśląc ...

  • Lekcja biologii w praktyce.

    - Czy ciebie Kamilo pojebało? - Podniosłam głos nie patrząc na to że lekcja się zaczęła a nasz nauczyciel jest już w klasie. Był najmłodszym nauczycielem jakiego ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 48

    LXXX Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Mistrz Apres zrezygnował z codziennej pogawędki i nie pojawił się już tego popołudnia na Placu Śmierci. Zapewne z daleka tylko ...

  • Zwyczajny trening

    Witam, to moje pierwsze opowiadanie, z gory przepraszam za bledy. Prosze o komentowanie. Jak zwykle pedzilam na zajecia taneczne. Tancze taniec towarzyski od 5-go roku ...

  • Wdowiec - Prolog

    - Witam Pana tu młodszy aspirant M. czy mógłby Pan przyjechać do Szpitala wojewódzkiego, Pana żona i córka miały wypadek. - ten telefon zastał mnie w biurze gdy ...

  • Praca i koleżanki

    Odczekałem kilka minut, zanim zdecydowałem się ruszyć jej śladem. Posłuszna suczka, uśmiechnąłem się, widząc pochyloną nad umywalką dziewczynę. Wyglądała zupełnie ...

  • Zecwelenie! ... #1

    Uwielbiam BDSM. Oto jedna z moich fantazji w klimacie sado - maso. Marzę o kurewskiej żonie, która wiedzie podwójne życie, okłamując mnie na wszelkie sposoby wszędzie i ...

  • Arystokrata rozdz 7

    Pierwszy wieczór przesilenia wiosennego od wielu lat należał do domu rodziny Rays. Tego dnia odbywała się jedyna w roku licytacja niewolników organizowana na terenie ...

  • Jesteś słodki.

    Właśnie przyszedłem do domu kiedy siostra poprosiła mnie abym z nią poszedł do jej przyjaciółki bo jej stało się coś z komputerem. Zgodziłem się, lubię pomagać ...

  • Bielizna 13

    Przemknęli jak cienie do jej sypialni. Wsunął się pod kołdrę i przywarł do jej ciała. Zanurzył twarz we włosach pachnących cytrusami. Objął ręką w pasie. - Patryk ...

  • Kulturka

    Młodzian o obcej mi twarzy starannie układa poczęstunek na blacie szerokiego, mahoniowego biurka. Po prawej stronie papierowy kubek kawy z uczelnianego automatu, po lewej ...