Erotyczne - str 59

  • Współlokatorka. cz.2

    Gdy tak leżał w swoim łóżku, zasnął w końcu zmęczony. Obudził się w środku nocy, właściwie bez zastanowienia ubrał się i pakował swoje rzeczy. Starał się robić ...

  • Dziewica

    Jestem Rafał, mam 24 lata. Jestem wysokim brunetem. Większość osób mówi, że jestem przystojny. Z Pauliną znam się już 4 lata Poznaliśmy się na studiach, chociaż ...

  • Nie rozumiem...

    Jak zwykle wieczorem szedłem na siłownię do kolegi, mimo że też mam swoją chodzimy do siebie na przemian. Przyzwyczailiśmy się do tego, tak z czasem się wykrystalizował ...

  • Ciocia nauczycielka 2

    Rano normalnie śniadanie ona ubrana jak codziennie nic nie wspominała o tym co robiliśmy wieczorem. Tak miną cały dzień wieczorem po kolacji ciocia znowu była ubrana w ...

  • Internetowa znajomość AB

    Andrew Boock Internetowa znajomość Wszystko zaczęło się niewinnie... Opublikowałem swoje opowiadanie erotyczne na stronie internetowej, gdzie osoby mogły komentować moją ...

  • Życiowa układanka, część pierwsza

    #żona, #mąż, #oralny, #wspomnienia, #pierwszy raz, #tajemnica Komentarz od Autora: Przedstawiam wam pierwszą część perypetii Moniki i jej męża Piotra. W kolejnych ...

  • Nauczyciel i Julia

    Świeżo po studiach dostałem pracę po znajomości w pewnym gimnazjum. W pierwsze dni nie mogłem sobie poradzić. Bałem się że nie utrzymam dyscypliny i nie będę ...

  • Winda do nieba

    Po Świętach i Sylwestrze nadszedł Nowy Rok, co do którego miałam równie wielkie nadzieje, jak i obawy. Do tej pory wszystko układało się wręcz idealnie. Nie mogłam ...

  • Delikatnie...

    Uwielbiam się patrzeć w twoje głębokie, błękitne oczy. Masz niesamowity wzrok. Pełen pożądania, namiętności. To jest coś niesamowitego. Jest wieczór, późny ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 19

    LI Następnego dnia był gotowy już wczesnym rankiem. I dobrze się stało, wezwanie Królowej nadeszło bowiem nadspodziewanie szybko, przekazane przez jedną z służek, które ...

  • TOLSKI - 12 zakończenie

    Wreszcie nadszedł ten oczekiwany dzień. Natalia wyglądała cudownie w pięknej długiej sukni, która do bioder opinała ciało dziewczyny, oczywiście bez ramion. Od bioder z ...

  • Mechanicy. (Trójkąt)

    Było wiosenne popołudnie. Osiemnastoletnia Marcelina przemierzała swoim golfem III generacji asfaltowe serpentyny jury Krakowsko- Częstochowskiej. Wracała właśnie od ...

  • Weekend cz. 2

    Przebudziłam się cudownie wypoczęta i zrelaksowana, gdy Słońce zajrzało przez okno w dachu, oświetlając moją twarz. Przeciągnęłam się. Czułam, jak kołdra przyjemnie ...