Erotyczne - str 56

  • One

    Powiedział mi to, wiedziałam, że chciałby mnie taką zobaczyć. Szpilki na cienkich paseczkach, pończochy, półprzeźroczysta koszulka idealnie przylegająca do pełnych ...

  • Kim jesteś?! (ciąg dalszy)

    Po naszej wspólnej nocy z Anią bardzo się do siebie zbliżyliśmy. Żartowaliśmy z tego jak się poznaliśmy, Ania czuła do siebie mniejszy wstręt. W końcu nie znała mnie ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 23

    LV Obudził się odczuwając palący ból pleców, które ktoś najprawdopodobniej dotykał, oraz słysząc niewyraźne odgłosy rozmowy. Niewyraźne, gdyż wszystko odczuwał i ...

  • Życie to gra

    Drogi czytelniku! Opowiadanie zawiera liczne odniesienia do slangu graczy. Aby uniknąć spojlerów, umieszczam słowniczek pod tekstem, gdzie objaśnienia ułożone są zgodnie z ...

  • Moje marzenie. Rozdział 14

    Ewa z uwagą słuchała, kiedy Kaśka ze szczegółami przekazywała jej swoją rozmowę z Krzyśkiem. Na koniec wsparła brodę na ręce i zamyśliła się głęboko. Chcąc, nie ...

  • The ghostwriter: Buried

    Powoli wyjmuję pierścionek, obracając go palcami pod światło. Musiał być drogi - brylant ma dość spore rozmiary, a we wnętrzu obrączki dostrzegam wygrawerowane ‘For ...

  • Pomoc sąsiadce

    Mam na imię Michał jestem z wykształcenia prawnikiem, mam 29 lat. Nie uważam siebie za faceta mało atrakcyjnego. Wręcz przeciwnie, dbam o siebie, dwa razy w tygodniu chodzę ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 6

    XXVI Tereny pałacowe opuścili przez niewielką furtę, ukrytą w załomie murów. Strzegło jej dwóch żołnierzy, najwidoczniej wtajemniczonych, bez zbędnych pytań otworzyli ...

  • Powrót z urodzin...

    O północy wracałem z urodzin. W samochodzie panowały ciemności i tylko blade niebieskie światło z deski rozdzielczej oświetlało moją twarz. Miałem otwarte okno i ...

  • Przeprowadzka

    Przez całe życie mieszkałam w mieście. Niestety rodzice postanowili przeprowadzić się na wieś. Najgorsze jest to, że mam 20 lat i dopiero zaczynałam studia. Poznałam ...

  • Nakarmiłem siostry

    Mam na imię Paweł i uczę się w liceum. Mam dwie młodsze siostry – Paulinę i Julkę. Masturbowałem się jak wielu mych rówieśników, tym bardziej że jeszcze nigdy nie ...

  • Moje marzenie. Rozdział 15

    Takie wyobrażenie chyba mniej ingeruje w Wasze wyobrażenie postaci? ;))) Dwa dni upłynęły, nim wszystko w obozie zaczęło funkcjonować sprawnie. Kaśka przez te dwa dni ...

  • Uratuj mnie. Epilog

    Turyn, lipiec 2015. Caterina obudziła się z przeświadczeniem, że jest obserwowana. Starała się zachować spokój i oddychać głęboko, jak we śnie. Oddychać! No ...

  • Sylwester w górskiej chacie

    Mroźna, gwiaździsta sylwestrowa noc. Chata na polanie, u podnóża góry wznoszącej się na prawie dwa i pół tysiąca metrów, przez okno dostrzec można było lampę ...