Erotyczne - str 54

  • Mama Policjantka S2E12

    Witajcie, jako że Hani ostatni nie ma, a to opowiadanie tworzymy wspólnie to wrzucam nową część. Czekam na wasze opinie i komentarze. W czasie gdy Jarek w najlepsze ...

  • OBÓZ HARCERSKI- dzień drugi

    OBÓZ HARCERSKI- dzień drugi Około godziny 5:30 zadzwonił budzik. Ustawiłem go na wcześniejszą porę by się przygotować do wymarszu do sklepu. Jak wiadomo miała iść ze ...

  • Chi

    Zadrżała, czując pod bosymi stopami chłodną posadzkę. Wolnym krokiem zmierzała w stronę tafli szkła, z której rozpościerał się widok na tętniące życiem miasto ...

  • Nieznajomy pan z wodociągów cz.2

    W tegoroczne ferie siedziałam w domu. Nie miałam żadnych planów, moje koleżanki pojechały na narty, a ja cały czas się nudziłam. Rodzice byli w pracy od 8 do 17, więc ...

  • Biblioteka

    Andrew Boock Biblioteka Pełen optymizmu po przyjeździe w rodzinne strony udałem się bezpośrednio do miejskiej biblioteki. Przekroczyłem próg gmachu z uśmiechem na ustach ...

  • Michał i jego adopcyjna mama.

    Michał jako paroletni chłopiec był umieszczony w domu dziecka. Zazdrościł innym dzieciom, po których przychodzili nowi rodzice. Będąc tam, swoją prawdziwą mamę widział ...

  • Szybko i wściekle

    Wyrd bid ful araed- jak mawiali duńscy wikingowie - przeznaczenie jest wszystkim. Nie można oszukać przeznaczenia, ani się przed nim ukryć. Wszystko, co możemy zrobić, to ...

  • Bielizna....

    - Patryk, grzebałeś w moich rzeczach? Leżał w łóżku. Ciotka, o ch……. Przyjechała w nocy. Miała być dopiero jutro. Szybkie kroki dobiegały z korytarza, wyraźnie ...

  • Uwiedziona przez nianię II: Majówka

    Majówka, długo wyczekiwany moment aby zaczerpnąć odpoczynku od codziennej pracy i natłoku obowiązków. Tuż po pracy odwoziłam już wówczas czteroletniego syna do moich ...

  • Boobs n Boners 5

    Następnego dnia myśli Bobbi’ego, siedzącego w klasie, były zasnute erotyczną mgłą. "Jak ja strasznie chciałbym przelecieć mamę. Chcę ją pierdolić tak mocno i ...

  • Weekend cz. 1

    W końcu się doczekałyśmy. Nastał piątek, dzień naszej ucieczki, wyzwolenia, zrzucenia jarzma udawania i obłudy. Od rana chodziłam pozytywnie nakręcona i miałam ochotę ...

  • Na prośbę koleżanki

    17 letni chłopiec wracając ze szkoły w ciepły czerwcowy dzień idąc chodnikiem napotkał swoją koleżankę Monikę. Monika była jego rówieśniczką, a że było ciepło ...

  • MAŁA DZIWKA

    W podrzędnym motelu. Siedzę na wysokim barowym krześle w kłębach dymu tytoniowego. Moje usta znaczą czerwony ślad na szkle z drinkiem. Młody barman ostentacyjnie gapi się ...

  • Liczy sie jakosc

    Dzisiaj mam wolny dzien, za to Ty jestes w pracy. Zabijajac czas siadam przed laptopem z kieliszkiem naszego ulubionego wina. Nadrabiam stracony czas przegladajac stare wiadomosci ...