Erotyczne - str 53

  • Upiłeś się... (ciąg dalszy)

    Rano kiedy się obudziłem Sary nie było w łóżku, byłem nagi więc zebrałem rzeczy z podłogi i ubrałem się. Sprzątnąłem po sobie łóżko, ułożyłem wszystko na nim ...

  • SPEŁNIONE MARZENIA LAURY

    Laura wróciła do domu późnym wieczorem.Nie rozbierając się, zdjęła czarne szpilki.Rzucając je nie dbale w hallu, skierowała się w stronę salonu.Z kieliszkiem ...

  • Pokój obok

    Andrew Boock Pokój obok Adam przekręcił się w pościeli budząc się ze snu. Podniósł ociężałe powieki. Poranne światło, wpadające przez okno nad łóżkiem ...

  • W parku

    Pewnej letniej nocy wyszlam na spacer do parku. (Jestem wysoka, szczupla bladynka o zielonych oczach. Mam duze jedrne piersi i zgrabny tyleczek). Noc byla ciepla, powiewal lekki ...

  • Pamiętnik Licealistki cz.13

    Wreszcie wakacje czekałam na to już od dawna myślałam, że się nie doczekam, ale jakoś wytrzymałam w te wakacje załatwiłam sobie pracę jako pokojówka w hotelu , byłam ...

  • Impreza

    Była godzina 19:08, wyjazd o 20:00 a ja jeszcze nie miałam ułożonych włosów na imprezę, na której jak zawsze miało być ostre bzykanie z Damianem. Ubrałam krótką mini ...

  • Ciocia Dominika 2 - Sexting i szantaż

    Dopiero kiedy przekroczyłam próg swojego mieszkania w Warszawie i usiadłam na kanapie dotarło do mnie co się tak naprawdę stało. Przez resztę zjazdu nie rozmawialiśmy z ...

  • Kolonia

    Miałem jechać na kolonie, to był mój pierwszy raz, nie ukrywam nie chciałem za bardzo jechać. Ale mama mnie namówiła. Dowiedziałem się że jedzie jeden z moich kolegów ...

  • Śpiąca kurewna cz. 3

    Mijały kolejne dni, tygodnie. Mijały właśnie "tak". Tak jak właśnie sobie to wyobrażacie. Tamten dzień zakończył się tym, że byłem między nogami Asi ...

  • Rozkoszny spacer

    Od pamiętnego wyjścia na basen minęło trochę czasu. Magda i Kasia – przyjaciółki Ani – już nie wątpiły w nasz związek, a nawet kibicowały nam i wyraźnie były ...

  • Karmienie bestii - część II

    Unoszę cię w górę, mocno pociągając za splecione w dłoni włosy. Zrobiłem z nich miłosną uzdę i nie wypuszczę, dopóki całkiem się nie oswoisz. Całuję usta i ...

  • Przygotowywania do szkolnej zabawy.

    Witam, proszę o opinie/ porady. Postanowiliśmy z dziewczyną opisać naszą historię, ale nie wiedzieliśmy jak. Postanowiliśmy opisać ją z mojej (wydawała się nam ...

  • The ghostwriter: Heaven&Hell

    Pachnie charakterystycznym zapachem spranych ubrań, nawet kiedy ich na sobie nie ma. Wyciąga papierosa i zapala go wprawym gestem. Przytulam się ufnie, otoczona jego ramionami ...