Życiowa układanka, część dziewiąta
Życiowa układanka, część dziewiąta #mąż, #żona, #szef, #szantaż, #zdrada, #uległość, #seks z nieletnim, #molestowanie, #przemoc, #grupowy, #narkotyki, #gwałt ...
Życiowa układanka, część dziewiąta #mąż, #żona, #szef, #szantaż, #zdrada, #uległość, #seks z nieletnim, #molestowanie, #przemoc, #grupowy, #narkotyki, #gwałt ...
To co wam opowiem wydarzyło się na wycieczce w szkole średniej. Wycieczka była w góry. Jechała całą klasa i nawet ten idiota Michał. Nie znam go dobrze ale nie lubię za ...
Drodzy Czytelnicy! Na początek chciałbym przeprosić za kolejną długą przerwę. Bardzo mi przykro, że zajęło to tyle czasu. Niestety nie mogę obiecać szybkiego tempa ...
Kinga spieszyła się do pracy. Zdecydowanie przekraczała prędkość. Nie obeszło się bez zwrócenia uwagi policyjnego radiowozu, który po chwili ruszył za nią i nakazał ...
Adam po cichu liczył na powtórkę poprzedniej nocy kolejnego dnia. Płonne jednak były jego nadzieje, bo Kinga zadowoliła się wyraźnie tym, co dostała wcześniej. A biorąc ...
Martę znałem niemal od dziecka. Mieszkaliśmy na tym samym osiedlu, wybudowanym w czasach późnego Gierka, gdzie wszystkie domy były niemal jednakowymi kostkami – taki ...
Ból głowy z samego rana był koszmarny. Alicja poważnego kaca miała tylko raz w życiu, kiedy po zdanych maturach wypiły z koleżanką morze alkoholu. Jednak tamtego ranka ...
To byla ostatnia lekcja, mialam akurat wychowanie fizyczne. Mielismy grac w pilke nozna, poszlam do szatni z dziewczynami i przebralam się w stroj do cwiczen. Gdy już to ...
By widzieć Ciebie nie potrzebuję wzroku, potrafię dostrzec twoją osobę nawet w mroku, z tłumu szybko Cię wyłapuje, jak łowca ofiarę znajduję, nie potrafię oderwać od ...
LVI Nie zobaczył już więcej Any, a przynajmniej nie był przytomny w chwilach, gdy go pielęgnowała. Jeżeli nadal to czyniła, rzecz jasna. Nie czuł się jeszcze najlepiej ...
Pani Agnieszka z czasem zaczęła mnie przerażać, czułem się jak męska dziwka przez to że miałem lepiej w szkole. Postanowiłem przestać dawać się wykorzystywać ...
Gustaw złapał w dłoń pilota. Cofając ramię, trafił wystającą z talerza łyżkę. Zaistniał związek przyczynowo - skutkowy. W skrócie ZPS. Pierwszą fazą planu ZPS ...
Sandra miała mnie zaspokoić szybko i sprawnie, ale lizała mnie tak cudownie, że miałam orgazm za orgazmem i nie wypuszczałam jej głowy spomiędzy moich nóg. Za każdym ...
Rano po przebudzeniu zalała mnie lawina myśli na temat tego, co się wydarzyło wczoraj w nocy. Gdy wygasło podniecenie do głosu doszła moja racjonalna część. Co będzie ...