Erotyczne - str 63

  • Hogward

    Pewnego dnia, Ginni Wesley rozmawiała z Hermioną o jutrzejszych egzaminach. Czekały akurat na zajęcia z hipnozy z Panią profesor Natalie. Zajęcia były na tyle trudne że ...

  • MYŚL Rozdział2 - Marlena/cz.2

    MYŚL Rozdział2 Marlena/cz.2 - Daleko jeszcze? – zapytała, zbrukana śladami niedawnych doświadczeń na swoim nagim ciele. Czuła piekące wciąż pośladki, czuła jego ...

  • Telefoniczna Znajomość.

    Zaczęło się całkiem normalnie. Pierwsze sms, rozmowy przez telefon do wczesnego rana, z czasem zauważyłam, że jest bardzo tajemniczy, choć mogliśmy rozmawiać o ...

  • Macocha cz. 9

    Nie przestawałam pieprzyć mamy Karoli i powiedziałam Adze, że mam mały pomysł. Byłam strasznie nakręcona tą sytuacją tym bardziej, że mam Karoli to mega seksowna laska ...

  • Zawód i rozczarowanie

    Statystyki są nieubłagane. Napisanie jednego odcinka zabiera od 6 do 12 godzin. Przeczytanie bierze 5-10 minut. Klik na łapkę nie wymaga logowania i zajmuje około 3 sekund ...

  • Fantazja z NIM...

    Jest to część czegoś, co być może powstanie................................................. Nalałam sobie wody do wanny, dodałam płynu, soli. Weszłam, kiedy jeszcze ...

  • Debiut.

    Wśród rodzinnych podań i legend prym wiedzie historia o moich rodzicach, którzy dumni z narodzin córeczki, od pierwszej niedzieli wiosny do ostatniej niedzieli lata zabierali ...

  • Uratuj mnie 15

    Niewielka galeria sztuki należąca do Alessandry mieściła się przy Via Madonnina, jednej z ulic Brery, modnej artystycznej dzielnicy Mediolanu. Mając w pobliżu Akademię ...

  • Wyjazd Karoliny na studia cz. 2

    Rankiem obudził mnie budzik w telefonie, chwile leżałam na łóżku i myślałam o tym co się wczoraj stało. Jednak nie miałam zbyt dużo czasu ponieważ miałam sporo ...

  • Młodsza siostra mojego przyjaciela #1

    Jestem 18-letnim wysokim, dobrze zbudowanym, blondynem o niebieskich oczach. Historia, którą wam opowiem miała miejsce kilka tygodni temu. Ja (Kuba) i mój przyjaciel Bartek ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 38

    LXX Nastrój Najjaśniejszej uległ poprawie, gdy mogła przyglądać się uwalnianiu dzieci z łańcuchów, uspokoić je, pocieszyć ciastkami. Tak jak się spodziewała ...

  • Druga czekoladka cz. 9

    Zalecenia Marty nie potraktowałem poważnie. Prawdę mówiąc, nawet nie miałem takiej możliwości. Małolaty były tak bardzo nakręcone na wspólne zabawy, że do piątku ...

  • Mama Policjantka S2E8

    Westchnęła i usiadła okrakiem na Michale, popychając go na łóżko. Od razu nadziała się na jego kutasa, aż jęknęła. - O tak, ale twardy... - Mruknęła pochylając ...

  • Przygoda z sąsiadem

    Od dawna miałam sny erotyczne o nim, zawsze kiedy go mijałam na schodach, moje serce biło szybko. Nie wiem czemu, ale nie miałam odwagi by mu wyznać, że go pragnę od ...