Erotyczne - str 68

  • Młodsza siostra cz.3

    Całował ją delikatnie i namiętnie, bawił się jej języczkiem i delikatnie go drażnił. Jego dłonie głaskały ją po twarzy, palce wplątywały się w jej długie włosy ...

  • Niewinne odwiedziny

    Siema, opowiem wam to co mi się niedawno przydarzyło. Mam wielu kolegów, lecz moim najlepszym przyjacielem jest Adam. Nie jest on jakiś przystojny i w ogóle, ale ...

  • Dziki sex u Alicji

    Alicja jest wspaniała i zawsze kiedy się spotykamy jest coraz wspanialej muszę wam opowiedzieć koniecznie jak było kiedy pojechałem do domu do Alicji oj …. . choć nie ...

  • Zdrada seksownej licealistki cz. 2

    1. Wszystko działo się tak szybko i tak nagle, że z trudem nadążałem za biegiem wydarzeń. Byłem wściekły. Wpatrując się w przerażone oczy mojej dziewczyny, która ...

  • Technikum - cz. 2 - zaliczenie z wfu

    Nie mogłam uwierzyć w to, co się ze mną działo. Od otrzęsin minął tydzień a moja cipka nie dawała mi spokoju. Przez pierwsze dwa dni powstrzymywałam się, bo nie ...

  • Harry i Luna cz. II

    - Juhu, ziemia do Harry'ego! - delikatna dłoń Ginny zamachała mu przed twarzą. To go sprowadziło na ziemię. Zupełnie nie kontrolował swoich myśli, które właśnie ...

  • Konie. I

    Opowiadania niniejszego cyklu były już od paru lat publikowane na dwóch portalach. Niestety nigdy nie udało się zamieścić wszystkich części – portale znikały, lub ...

  • Wyjazd przepełniony seksem cz. 6

    Dzień 6 To już przedostatni dzień naszej wycieczki. Nikt już nie krył się ze swoimi zachciankami. Dziewczyny nawet nie nosiły po domu staników. Paradowały w samych ...

  • Spełnienie marzeń z Gabrysią cz.3

    Kolejny dzień po przygodzie z gabą upływał mi normalnie. Jak to w niedziele, pospałem do późna, potem pojechałem na mecz. Gdy z niego wróciłem była godzina 17 ...

  • Uratuj mnie 13

    Mila łkając zbierała swoje rzeczy do walizki. Kiedy się obudziła i odkryła, że jest sama w hotelowym pokoju, ogarnął ją niepokój. Wspomnienie tego, co wydarzyło się w ...

  • Błyskawice i grzmoty cz. 3.

    Była sobota. Nie musiałam iść na zajęcia. Nie mogłabym spojrzeć Pawłowi w oczy. Serce bolało mnie strasznie. Nigdy jeszcze nie czułam takiego bólu. Zakochałam się w ...

  • Najemnik

    Lubiłem przemierzać ulice tego miasta nocą. Wszechogarniający gwar i tłok, ustępował względnej ciszy i pustce. Ludzie nie gonili w szaleńczym pędzie, wreszcie widać ...

  • Egzaminy wstępne I

    Był to czerwiec w 1974 roku. Marek skończył niedawno osiemnaście lat, zdał maturę i wybierał się na studia na Politechnikę Warszawską. Zapowiadał się bardzo upalny ...

  • Kelner i Magda

    Obudziłam się jak zawsze najwcześniej z całego domu. Był to listopad więc było zimno w ten sobotni listopadowy poranek zaczęłam szykować się na 75-lecie babci. Poszłam ...