Erotyczne - str 71

  • Pierwszy orgazm

    "Co? To przecież niemożliwe!" zaprzeczał sobie Michał. "Ja zawsze udawałam.Przepraszam." usłyszał w odpowiedzi od Ani. "Udawałam, że mam orgazm ...

  • Wakacje z kuzynostwem cz.5

    Obudziłem się dziś wcześniej. Chciałem zejść nagi na dół ale na schodach usłyszałem rodziców. Taktycznie wychowałem się do pokoju gdzie ubrałem bokserki. Co jest? ...

  • Niewolnica Pana

    Wszystko zaczęło się kilka miesięcy temu. Byłam w klubie, jako 18-letnia dziewczyna w sexi sukience, która ledwo zakrywała pupę, robiłam duże wrażenie. Podrywało mnie ...

  • Wyjazd przepełniony seksem cz. 6

    Dzień 6 To już przedostatni dzień naszej wycieczki. Nikt już nie krył się ze swoimi zachciankami. Dziewczyny nawet nie nosiły po domu staników. Paradowały w samych ...

  • Stażystka

    Cały dzień był mroźny i deszczowy co polepszało trochę sytuację Mateusza. Było piątkowe popołudnie, a on zamiast siedzieć w domu przed telewizorem, musiał siedzieć w ...

  • Technikum - cz. 2 - zaliczenie z wfu

    Nie mogłam uwierzyć w to, co się ze mną działo. Od otrzęsin minął tydzień a moja cipka nie dawała mi spokoju. Przez pierwsze dwa dni powstrzymywałam się, bo nie ...

  • Młoda puszczalska

    Nazywam się Nikodem, mam 38 lat i od szesnastu jestem żonaty. Niestety w małżeństwie nie układa nam się najlepiej, prawie już zapomniałem co to seks. Nie raz próbowałem ...

  • Niebezpieczne doznania 1

    Witam po raz pierwszy ;) i oczywiście zapraszam do czytania. Eliza aż podskoczyła na krześle, kiedy w końcu w tłumie ujrzała go wchodzącego do klubu. Przeszył ją ...

  • Wyjazd Karoliny na studia cz. 2

    Rankiem obudził mnie budzik w telefonie, chwile leżałam na łóżku i myślałam o tym co się wczoraj stało. Jednak nie miałam zbyt dużo czasu ponieważ miałam sporo ...

  • Fantazja z NIM...

    Jest to część czegoś, co być może powstanie................................................. Nalałam sobie wody do wanny, dodałam płynu, soli. Weszłam, kiedy jeszcze ...

  • Niełatwa miłość. cz. 9

    Tydzień po wyjeździe mamy Majki dziewczyna czuła się nieco zagubiona, mama wyjechała, a jej koleżanka chciała zepsuć jej związek z Mateuszem, a na dodatek tak szybko ze ...

  • Niełatwa miłość. cz. 8

    Weszła do ich wspólnej sypialni poczuła ból i przerażenie które sparaliżowało jej ciało, stała patrząc jak jej ukochany Mateusz kocha się w ich wspólnym łóżku z ...

  • Młodsza siostra cz.3

    Całował ją delikatnie i namiętnie, bawił się jej języczkiem i delikatnie go drażnił. Jego dłonie głaskały ją po twarzy, palce wplątywały się w jej długie włosy ...

  • Tajemnica...

    Zbliżała się noc, patrzyła na niego ze łzami w oczach. Jej niebieskie oczy patrzyły na niego przeszywająco. Chciała wejść w jego umysł i dowiedzieć czemu to zrobił ...