Erotyczne - str 74

  • Niewolnica swego Pana

    Przepraszam, że tak długo mi to zajęło. Jeśli wam się spodoba napiszę kolejne części. Coś w temacie który zawsze mnie intrygował ;) Po długim i wyczerpującym dniu ...

  • Zakochani

    - Do wieczora Skarbie, kocham Cię - usłyszałam w słuchawce ostatnie słowa po, których zakończył rozmowę. Uwielbiałam słuchać te słowa z jego ust. Jestem Blanka mam 22 ...

  • Trójkącik z bratem cz. 1

    Mam nadzieję, że się wam spodoba ( opowiadanie pisane z przyjacielem ) Byłam na zakupach w galerii. Szłam sobie gdy nagle miną mnie bardzo przystojny chłopak. Bardzo mi ...

  • Pokój hotelowy cz. 2

    Po chwili Agata wróciła z łazienki z uśmiechem na ustach zmywając z siebie nas. Na szczęście nie umyła cipeczki, która po orgaźmie była niezwykle mokra. Ja pierwszy ...

  • Cztery szesnastki cz. 2

    Witajcie. Przepraszam, że dopiero teraz dodaje nowe opowiadanie, ale w wakacje za bardzo nie miałam na to czasu. Miłego czytania ;) Nieubłagalnie zbliżał się koniec ...

  • Seks zbiorowy i mój pierwszy raz

    To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałośc. Mam 20 lat i studiuje psychologię. Zawsze wyobrażałam sobie, że zrobię to dopiero po ślubie, a mój partner ...

  • Boska złodziejka

    Nazywam się Michał a cała ta historia działa się kiedy miałem 20 lat. Pracuję jako pianista w restauracji zawsze w drodze do domu zatrzymywałem się jeszcze w barze żeby ...

  • Niezapowiedziana wizyta

    Pierwsze opowiadanie, mile widziane komentarze :) Po całym dniu w Mielnie wrócilam do domu, nikogo w nim nie bylo-bylam sama. Jedyne o czym marzylam to kąpiel. Weszlam do ...

  • Przeznaczenie oraz jedno pytanie

    To brzmi nieco kuriozalnie, ale wydaje mi się, iż czasem wszechświat stara się nam przekazać coś w ten czy inny sposób. Mimo, że życie jest jedynie serią ...

  • Kim jesteś?!

    Moja siostra wyjechała, zamieszkałem w jej mieszkaniu bo właśnie przeprowadziłem się do miasta gdzie studiowała. Musiałem się tam przeprowadzić z powodu pracy. Był ...

  • Jak to kochasz? (ciąg dalszy)

    Paweł leżał tak sam w łóżku, jego serce było rozdarte... nie rozumiał dlaczego uciekła, dlaczego go zostawiła. Zebrał się w końcu i ubrał. Powoli podświadomie ...

  • Szybki numerek w pracy.

    Wpadam do Ciebie do biura. Siedzisz na fotelu i wpatrujesz się w monitor komputera. Podnosisz wyrok i patrzysz na mnie zdezorientowanym wzrokiem. Jestem ubrana w fioletowy ...

  • Mokry piątkowy wieczór

    Piątkowy wieczór, a ja byłem praktycznie sam w akademiku. Większość studentów powyjeżdżała na długi weekend do swoich rodzin, więc dom akademicki był niemalże ...

  • Mój wymarzony pierwszy raz. cz. III

    Było mi tak dobrze a gorąco rozlewalo się po całym ciele. Wiedziałam że nie jestem jego pierwsza dziewczyna ale było mi to obojętne to mi powiedział że mnie kocha i mi ...