Erotyczne - str 75

  • Pani Dwóch Krajów cz. 7

    XXXI Rano, jak wszyscy, otrzymał przydziałowy placek oraz mógł napić się do woli. Jego nowe miejsce pracy także usytuowane było na uboczu. Wąski kanał, będący odnogą ...

  • Marta na treningu

    Po każdym treningu mojego siostrzeńca odwożę go do domu. Przyjeżdżam wcześniej i obserwuję grę chłopców w piłkę. Uwielbiam to, są tacy waleczni, silni, męscy ...

  • Niebieska sukienka

    Podziwiał ją. Podziwiał jej delikatny uśmiech, sposób w jaki się wysławiała, grację w każdym jej ruchu. Ale jej nie pożądał. Czasami zastanawiał się dlaczego tak ...

  • Marzenia o kuzynce część. 2

    .... Ona wciąż mocno swoimi pięknymi udami ściskała moją głowę, tak mocno, że nic nie słyszałem, gdyż uszy miałem też nimi zakryte. W końcu brakowało mi powietrza ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 7

    W tej części pojawia się scena erotyczna między dwoma mężczyznami. Ostrzegam uwagi na „wrażliwość” niektórych czytelników. Kolejne dni upływały na ...

  • ZBRUKANA cz.1

    Tak bardzo chciałam być inna, nie wyróżniać się, wtopić się w tłum, być nie niewidoczną, po prostu zniknąć.Mam na imię Paula, mam szesnaście lat i to co mnie ...

  • Uratuj mnie 8

    Ciche brzęczenie wydało się Stefano natrętnym dźwiękiem, ale natychmiast przyszło mu do głowy, że to może być Mila. Wyciągnął z kieszeni telefon. Nieznany numer z ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 22

    LIV Przez kilka pozostałych dni żeglugi do Abydos nie miał już okazji ujrzeć Najjaśniejszej, nawet podczas codziennych kąpieli. Musiała jednak o nim pamiętać, owoce ...

  • Różowy list cz. IV ostatnia

    Znaleźli się w salonie, przy pięknym, drewnianym stole jadalnym. Wystrój pomieszczenia łączył nowoczesny, metaliczny chłód, z tradycyjnymi, drewnianymi elementami. Stół ...

  • Nowe doznania mężatki

    Viola czekała na niego tak jak sobie zażyczył, czarne mini ledwie zakrywało zgrabny tyłek, delikatne pończochy i wysokie szpile podkreślały kobiecą figurę a wyraźny ...

  • SPONSORING

    Co ona tu robi? W tym towarzystwie bez żadnych hamulców? Przecież to nie są jej klimaty! Dlaczego dała się namówić Jolce na tę imprezę? No fakt, fajna muzyka można się ...

  • OKO BOGA VII

    Na widok szefa Waldek zastygł z kutasem w cipce Agnieszki trzymając ją za podgięte uda. Łukasz co prawda opuścił jej usta i malał w oczach, ale nadal stał tuż nad jej ...

  • Żona na dyskotece

    Pewnego razu postanowiliśmy wybrać się z żoną na dyskotekę. Dawno już się nie bawiliśmy razem, będzie to dobre kilka lat. Moja żona Natalia jest szczupłą brunetką, w ...