Erotyczne - str 77

  • Sex w hotelu

    Z chłopakiem jestem już prawie dwa lata. Ogromnie Go kocham. Był moim pierwszym facetem, nauczył mnie wszystkiego, a że bardzo Mu ufam, nasz seks jest otwarty i cudowny ...

  • Mistrz i Małgorzata - część IV

    Gdy odłożył twardą szpicrutę na poduszkę, czuła ulgę. Stopy zdawały się być oddzielone od reszty ciała. Łączyły się z nim jedynie za pośrednictwem impulsów ...

  • Moja Ewa cz.39

    Była połowa marca więc pogoda byle jaka częste deszcze, czasem na chwilę wyjrzało słońce, ale temperatury w okolicach 10 stopni. Ewa w te dni była moim słońcem w domu ...

  • Marta na treningu. Całość

    Po każdym treningu mojego ulubionego siostrzeńca – Marcinka - odwożę go do domu. Przyjeżdżam wcześniej i obserwuję grę chłopców w piłkę. Uwielbiam to, są tacy ...

  • Delegacja z niespodzianką w łóżku.

    Pracujesz.Prace masz ciężką, stresującą.Taką, która wykańcza Cię psychicznie.Ale problem w tym, że Ty to kochasz. W życiu nie zamieniłbym jej na inną, to Twoje życie ...

  • Uratuj mnie 5

    Mila obudziła się gwałtownie, jakby sen nie uleciał sam, ale został brutalnie przerwany. Uspokoiła się dopiero słysząc spokojny oddech Stefano tuż obok swojej głowy ...

  • Historia namiętności

    Byłam kobietą z dwoma obliczami, niczym przeklęta Fiona ze słynnego "Shreka”, za dnia byłam porządną, elegancką biurokratką, natomiast po zmierzchu zamieniałam ...

  • GOSPODARSTWO cz. 16

    Obudziło mnie wołanie ciotki na śniadanie, leżałem goły w ich łóżku myśląc o wczorajszej nocy i tym co mnie czeka w dniu dzisiejszym. Wstając podniosłem moje białe ...

  • Dwa światy - EPILOG

    DLA NIE ZNAJĄCYCH "DWÓCH ŚWIATÓW" - ZAPRASZAM NAJPIERW DO CZĘŚCI PIERWSZEJ!! DLA ZNAJĄCYCH - MAM WRAŻENIE, ŻE EPILOG JEST SŁABSZY I ROZCZAROWUJE DLATEGO BĘDĘ ...

  • Biedul... Biedul... I biedul!

    Wyjrzałam niepewnie poza okno autobusu. Już po raz kolejny wywalili mnie z rodziny zastępczej ze względu na to że ich syn zakochał się we mnie. To oczywiste że, kiedy ...

  • Młodsza siostra mojego przyjaciela #3

    Od mojego ostatniego spotkania z Ewą minął już tydzień, tęskniłem za nią okropnie więc postanowiłem do niej zadzwonić i zaprosić ją na kolację i jakiś film ...

  • Wakacyjny seks - cz. 1 - spotkanie

    Udało się! Jadę sam na wakacje! Wreszcie bez rodziców! Nie mogłem w to uwierzyć. Miałem już co prawda 17 lat, ale do tej pory rodzice byli nieubłagani. Nie chcieli ...

  • Moja żona i brat

    Swoją obecną żonę poznałem na jakiejś imprezie, gdy była jeszcze dziewczyną mojego brata. Im jednak nie wyszło i bardzo szybko zostaliśmy parą. Ślub wzięliśmy zaraz ...