Erotyczne - str 79

  • The ghostwriter: The end of eternity

    Słucham ostatniego nagrania ojca, próbując unikać pełnego widocznej satysfakcji uśmiechu Tony’ego. Jest raczej chłodno, więc szukam odrobiny ciepła u męża. Problem w ...

  • Wścibska dziennikarka na antenie cz. 7

    Jestem zmuszona jęczeć do mikrofonu! Co za upokorzenie! Ale to nie koniec mojej sromoty… Każe mi opisywać słuchaczom - jak duże mam cycki i jak ciasną cipę… Muszę ...

  • Pomocnik...(cz.2)

    Obudził ją dźwięk budzika, zapomniała wyłączyć dzień wcześniej. Przeciągnęła się mocno i zaczęła dotykać prawej strony łóżka. Otworzyła oczy i rozejrzała ...

  • Różowe okulary.

    Nie mówi „kurwa”, tylko „kurka”, a w chwilach większego wzburzenia – „kur-czaki!”. „Cholerę” zastępuje „cholipką”, a tam, gdzie wszyscy rówieśnicy ...

  • Jesienny esej

    Można uznać to za drugą część opowiadania "Czasem pobudki nie są takie złe". Zimny jesienny wieczór. Jesień jest moją ulubioną porą roku, głównie dlatego ...

  • Zaliczenie z W-f

    Jestem Wiktoria, mam 16 lat. Nauka idzie mi bardzo dobrze, jednak mam problem z takim banalnym przedmiotem, jakim jest w-f. Nie wyjdę z tego ponieważ, zbliża się koniec roku a ...

  • Usługi cz. II

    Andrew Boock Usługi 3 Ania siedziała na wygodnej sofie u przyjaciółki, która podała jej kieliszek czerwonego wina. Zaprosiła ją z wyraźnym podekscytowaniem w głosie ...

  • Łamigłówka boga Enki (XXXIII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • ZBRukANA cz.4

    Windą zjechaliśmy do podziemnego parkingu.Pan S.szedł pierwszy.Nie zatrzymując się szperał w kieszeniach płaszcza, szukając jak się domyślałam kluczyków.Obserwując go ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 10

    XLII Uczta zakończyła się stosunkowo wcześnie, zapewne z uwagi na przewidziany na kolejny dzień przegląd wojsk. Gdy Królowa powróciła już na pokład barki, odbyła ...

  • The ghostwriter: Afterlife

    Palce George’a sprawnie rozpinają rząd drobnych haftek, broniących dostępu do mojej skóry. Długa, biała suknia powoli wypuszcza mnie ze swoich okowów. Czuję się niczym ...

  • Zabawa na skype

    Umówiłam się z kolegą, z którym kręciłam, że wejdziemy na skype i po prostu pogadamy w nocy, tak sam na sam w końcu … Zawsze ktoś był i nie było nawet jak. Rozmowa ...

  • Uratuj mnie 17

    W ogromnych oczach Mili widać było zdumienie. Szok mijał powoli. - Jak to? Zabrałeś mnie do domu swojej matki, żeby... O kurwa, Stefano! - Brakło jej słów. - Uspokój ...

  • Dzień w pracy cz. I

    Siedziałem w pracy. Dzień mi się wyjątkowo dłużył i postanowiłem wejść na czat. Jak dobrze, że istnieją laptopy i bezprzewodowy Internet :). Otworzyłem WP ...