Erotyczne - str 81

  • Uwodzicielka uczennica cz.2

    Szkoła mieściła się w samym centrum miasta. Nie dojeżdżał do niej samochodem, wiedząc, że nie znalazłby miejsca parkingowego. W jego czasach do liceum chodziło się na ...

  • Tylko środy, cz.1

    Wojciech Zimny, najlepszy przyjaciel mojego brata, nigdy nie był moim przyjacielem. Nienawidziliśmy się nienawiścią czystą, która przeszywała do szpiku kości. On drwił z ...

  • Bez wyjścia (10) - Las cz.2 - Henryk

    Zaśmiał się głośno. No właśnie, uczysz się szybko. Ja też. Nie chcę żebyś mnie o gwałt potem szarpała. - Heniek, no co ty - zaprotestowała Stanął do niej bokiem i ...

  • Wymarzone wakacje we dwoje dz. 5

    Dzień piąty- oczami mężczyzny Kolejny dzień naszych wspaniałych wakacji. To co się na nich dzieje między nami po prostu przechodzi najśmielsze oczekiwania. Nikt się nie ...

  • Wyjazd w góry

    Stwierdziłam, że wyjeżdżam w góry. Nie chciałam jechać autem, więc kupiłam bilet na PKP i jadę pociągiem. By być tam w miarę wcześnie, wyjeżdżam w nocy. Mam lekkie ...

  • PODSTĘPNY BRACISZEK ( Cz. III)

    Autor: Ania Pisanie z tajemniczym nieznajomym cały czas trwało i z każdym kolejnym zdaniem posuwało się coraz dalej, coraz odważniej. Z dnia na dzień, z rozmowy na rozmowę ...

  • Nocna rozkosz

    Spojrzałam na zegarek, było 15 minut po północy. Nie do końca wiedziałam co mnie wybudziło ze snu. Rozejrzałam się po pokoju. Wszystkie dziewczyny spały. Ciche pukanie ...

  • Uwierz w Ducha cz.1

    Nienawidzę tej wioski - pomyślała już setny raz. Boże czemu rodzicom nagle zachciało się zamieszkać na odludziu, nie umie tego pojąć.Jedynym plusem jest ta piękna stara ...

  • Onieśmielająca - 7 lat później cz. 2

    Thiago Jestem tu już od kilku godzin i muszę przyznać, że dziewczyny w Nowym Jorku wcale nie różnią się od tych z Beverly Hills. Wszystkie próbują na siłę być ...

  • Szpital cz. 2

    WSTĘP Na początek krótka odpowiedź do komentarzy, nie rozwinę o teściu gdyż moje opowiadania są autentyczne. W drodze do domu teść powiedział - mama czeka z kolacją ...

  • Korepetytorka i podręcznik cz.1

    Uprzedzam, że jest to moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość i opinie. Jak w każdym opowiadaniu jest trochę prawdy tak i w ...

  • Pamiętnik wampira cz.2

    Dodaję na szybko. Miałam co prawda trochę inną koncepcję, ale podczas pisania samoistnie się zmieniła, rezultat sami oceńcie. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Przez ...

  • Przygoda z kuzynką cz. 1

    Było to kilka lat teamu, gdy moi rodzice musieli wyjechać, kilka lat temu na miesiąc za granice. Akurat wtedy zostawili mi, pod opiekę kuzynkę młodszą niż ja. wyglądała ...