Przyjaciółka z przeszłości cz.10
Justyna odłożyła pejcz i wzięła w dłonie drewnianą packę do dawania klapsów. Podeszła do swojej niewolniczki i przyłożyła zabawkę do jej pośladków. Madzia poczuła ...
Justyna odłożyła pejcz i wzięła w dłonie drewnianą packę do dawania klapsów. Podeszła do swojej niewolniczki i przyłożyła zabawkę do jej pośladków. Madzia poczuła ...
To był mroźny zimowy wieczór. Z pozoru nie różnił się niczym szczególnym od innych grudniowych wieczorów. W oknach okolicznych domów paliły się światła ...
Moją opowieść chcę zacząć od tego, że jestem już w miarę dorosłym nastolatkiem lecz nie miałem możliwości poznać innego ciała i dlatego muszę się często sam ...
Jest to moje pierwsze opowiadanie wiec proszę wszystkich bardzo o wyrozumiałość. :) ...
Historia którą chcę wam opowiedzieć miała miejsce dobrych 30 lat temu, kiedy to ja jako młody chłopak mając 16lat uległem wypadkowi samochodowemu wraz z rodzicami i ...
W zimę człowiekowi aż nie chce się wychodzić z domu. A tym bardziej, gdy celem jego drogi ma być szkoła. Nawet, jeżeli uda nam, bądź jesteśmy zmuszeni (np. przez ...
- Rozmowa z księdzem... jest dla mnie takim... ważnym przeżyciem... aż mi mocno puka serduszko... "Ależ ja bym zbadał ci zbadał to pukanie serca! Pukanie!” ...
Obudziła się z potwornym bólem głowy. Miała także inny problem, a mianowicie – strasznie chciało jej się siku. Lecz jak to zrobić? Fakt – ubikacja była tuż za ...
... opieram się rękoma o zlew... obejmujesz mnie ramionami od tyłu... Przytulasz się, kroczem dotykasz moich pośladków... klatką pleców i całujesz za uchem, ocierasz się ...
Byl to upalny letni dzien. Pierwszy dzien bylam wredy w pracy. Gdy dotarlam na miejsce, Jarek (tak ma na imie moj szef) wyznaczyl mi trase pracy. Zauwarzylam, ze patrzyl się na ...
Nowa szkoła, nowe otoczenie. Z czasem człowiek się zmienia, co prawda do jakiegoś czasu kiedy zacznie zauważać jakie błędy popełnił. Kiedy zobaczy, że nie jest tym ...
Noc, w którą wracałam od koleżanki wydała mi się wyjątkowo zimna i ciemna, choć latarnie świeciły jasno. Ulica była pusta. Miałam złe przeczucie. Obwiałam się, ze ...
Hej jestem Amanda . Pewnych wakacji, mając zaledwie 17 lat poprosiłam swoich rodziców bym mogła spać u mojej najlepszej przyjaciółki. Zgodzili się ponieważ znali Pauline ...
W lipcu Janek planował urlop. Wybierał się na Mazury, popływać na swojej Sasance, którą nazwał „Aretuza”. Kupił ją dwa lata temu od kolegi ojca, który przestał ...