Erotyczne - str 76

  • Trójkącik z bratem cz. 1

    Mam nadzieję, że się wam spodoba ( opowiadanie pisane z przyjacielem ) Byłam na zakupach w galerii. Szłam sobie gdy nagle miną mnie bardzo przystojny chłopak. Bardzo mi ...

  • Listonosz puka zawsze dwa razy cz.2

    Czułem własną spermę na jej zmysłowych ustach.Jej zapach i jej smak.To mnie rozgrzało jeszcze bardziej.Siedziała naga na moich udach, a jej krągłe piersi szczelnie ...

  • Noce

    Po ostatnich wydarzeniach z mojego słownika zniknęło zaufanie, radość, o miłości nie wspominając. Został tylko pasek czarnej skóry nabitej ćwiekami na drobnym ...

  • EDUKACJA SEKSUALNA

    Felieton o nietypowych zachowaniach seksualnych. Do napisania tego felietonu, skłoniły mnie pytania czytelników o rodzaje preferencji seksualnych i ich akceptację przez nasze ...

  • Z Asią

    To był kolejny dzień pracy w naszej restauracji. Pracowałem jako barman, tego dnia nie było zbyt wielu gości więc na sali była tylko jedna kelnerka Asia, nie wysoka ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 15

    XLVII Do Mewer płynęli dwa dni. Wyruszyli późnym rankiem, po odbyciu stosownych ceremonii pożegnalnych. Przy tej okazji ogłoszono wiadomość o szybkim powrocie Monarchini ...

  • Pocieszanie koleżanki cz. I

    To był ciepły majowy wieczór. Kiedy spacerowałem tak po ulicach mojego miasta i rozmyślałem o różnych rzeczach spostrzegłem ją... Miała na imię Agnieszka, była to ...

  • Kleczę przed Tobą.....

    Wiem...że wątek jest kiepski, a tekst płytki... ja to wszystko wiem...:). Ale kiedyś obiecałam to komuś... może nie tak ostro... nio, ale. Siedzisz w pracy. Na fotelu ...

  • Najemnik cz. 5

    Zejście po schodach, wraz z krótką wizytą w łazience, zajęło mi prawie dwadzieścia minut. Odbicie w lustrze nie wyglądało zbyt przerażająco, choć piętno wczorajszych ...

  • Ostre igraszki z Panem B.

    Tak na marginesie to moje pierwsze opowiadanie więc... Piszę opowiadania z udziałem gwiazd. Np: Bieber, Styles... itp.. Miłego Czytania :) ...

  • Niełatwa miłość. cz. 4

    Mimo późnej pory w pokoju było widno, blask księżyca wpadający przez duże dachowe okno wprost na duże podwójne łóżko stworzył romantyczną atmosferę. Majka ...

  • Kiedy byliśmy bogami

    Lato nicości, 2019 O ciotce Eleonorze, Leonii, wiedzieliśmy niewiele. Była zawsze sztywna i wykrochmalona, jak jej imię, wciśnięta w rozkloszowane sukienki, z wysokim retro ...

  • Mój były facet

    W jesienny wieczór siedzialam w domu przed telewizorem. Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Spojżalam na zegarek byla godzina 20. Wstalam z łużka i zerknełam przez wizjer ...