Erotyczne - str 73

  • Czas na miłość. Teraz! cz 5

    Rano czuję, że Adam się kręci, ale nie chce mi się wstać. - Śpij jeszcze – mruczę sennie i przytulam się do jego ciepłych pleców. - Chyba zasnąłem na kanapie – ...

  • Czas na miłość. Teraz!

    Adam Nie mógł uwierzyć w to, co usłyszał. Chciała seksu! Chciała się kochać! Z nim! Od chwili, gdy zobaczył ją na parkiecie w tangu, nie mógł myśleć o niczym innym ...

  • ZBRUKANA cz.1

    Tak bardzo chciałam być inna, nie wyróżniać się, wtopić się w tłum, być nie niewidoczną, po prostu zniknąć.Mam na imię Paula, mam szesnaście lat i to co mnie ...

  • w bursie

    witam mam na imię adrian mam 19 lat i jestem wysokim brunetem o atletycznej posturze. Jestem w 3 klasie liceum i na poczatku roku poznalem pewna dziewczyne o imieniu natalia ...

  • Przyjaciółki

    Andrew Boock Przyjaciółki Przez próg restauracji przeszły trzy rozchichotane kobiety. Emila, brunetka o szpiczastym nosie pokrytym rzadkimi piegami, ubrana była w jeansy i ...

  • Spragniona nieświadoma cz. 5

    Kolejny koniec weekendu, kolejna porcja nowych wrażeń do przemyślenia. Kate wstała z łóżka o dziwo wyspana, powlokła się do łazienki zrzuciła z siebie ciuchy i weszła ...

  • Inspektorka Anna cz.3 Szkolna gazetka

    Andrew Boock Inspektorka Anna 2 Szkolna gazetka Inspektorka Anna szła korytarzem, a odgłos obcasów odbijał się echem po pustej przestrzeni. Popołudniowe światło słoneczne ...

  • Onieśmielająca cz. 8 - Iskierka nadziei

    Znowu ją widziałem. Tym razem nie pozwolę jej przede mną uciec. Nie w ten sposób. Wygląda na to, że pracowała jako przedszkolanka w przedszkolu, do którego chodził mój ...

  • Niegrzeczna Anka cz.1

    Witam to moje pierwsze opowiadanie, mam nadzieje ze Wam się spodoba ;) Pewnego dnia 18letnia Anka stwierdzila, ze ma dosc swojego grzecznego zycia. Tej ciagles monotoni typu ...

  • Hermiona i Draco

    Hermiona siedziała w pokoju wspólnym Gryfonów, z zainteresowaniem czytając książkę o eliksirach. Jej praca domowa, dawno już odrobiona leżała na stole, księgę czytała ...

  • Pierwsze uniesienia 1

    Po niezwykłych uniesieniach z Patrykiem czułam się bardzo szczęśliwa. Pierwszy raz w życiu od środka przepełniało mnie takie dziwne uczucie jakby coś mnie łaskotało ...

  • Madzia cz.2

    Strażnik zaczal nas wolac, przestraszylismy się ze moze byc przypal wiec zabralismy swoje rzeczy i zaczelismy uciekac. On byl starszy z brzuchem więc nie probowal nas gonic ...

  • Dawna znajoma II

    Od pamiętnego wieczora minął tydzień. Przez ten cały czas myślałem o tym, co się wydarzyło. Nie mogłem spać, nie miałem apetytu. Nie, to nie były wyrzuty sumienia. To ...

  • Zakochani cz. 3

    W ogromnych nerwach czekałam na odpowiedź mojego byłego. Nie potrafię opisać mojego stresu. Nie mogłam jednak dać tego po sobie poznać przed Fabianem. Fabian nienawidził ...