Erotyczne - str 72

  • Rówieśnica I

    Było to ponad dwa lata temu. Chodziłem wtedy do II klasy jednego z poznańskich ogólniaków. Aha może się przedstawię. Na imię mam Tomek. Teraz rozpocząłem studia na ...

  • Harry i Luna cz. II

    - Juhu, ziemia do Harry'ego! - delikatna dłoń Ginny zamachała mu przed twarzą. To go sprowadziło na ziemię. Zupełnie nie kontrolował swoich myśli, które właśnie ...

  • MYŚL Rozdział2 - Marlena/cz.2

    MYŚL Rozdział2 Marlena/cz.2 - Daleko jeszcze? – zapytała, zbrukana śladami niedawnych doświadczeń na swoim nagim ciele. Czuła piekące wciąż pośladki, czuła jego ...

  • Tylko Ty. Rozdział 18

    Leżymy wszystkie trzy zanurzone w seledynowej wodzie basenu. Dobrze, że ta część jest ocieniona. Od czasu do czasu padają na nas pojedyncze refleksy światła, kiedy słonce ...

  • Z dziewczyną kolegi

    Zdarzyło się to pewnego chłodnego dnia, w którym wybrałem się razem z dziewczyną kolegi, i innym kolegą na dyskotekę. Jej chłopak wyjechał wtedy do innego miasta, a że ...

  • Numer 605

    Dominikę poznałem dwa tygodnie temu. Moment, w którym się poznaliśmy, był dla mnie jednym z najważniejszych etapów mojego życia. Jestem prostym chłopakiem z Pragi ...

  • Hogward

    Pewnego dnia, Ginni Wesley rozmawiała z Hermioną o jutrzejszych egzaminach. Czekały akurat na zajęcia z hipnozy z Panią profesor Natalie. Zajęcia były na tyle trudne że ...

  • Złodzieje cz.2/2

    ... Gdy wszystkie kutasy wyrzuciły z siebie sperme herszt rozkazał. -Teraz suki zlizujcie z siebie sperme. -Jak to? -Zapytała asia. W odpowiedzi dostała cios penisem w twarz ...

  • Ciocia Zosia cz.2

    Po ostatnich wydarzeniach związanych z moją Ciocią, często myślałem o powtórce, jednak nie miałem odwagi iść do Cioci i jej tego zaproponować. Dużo o tym myślałem ...

  • Spełnienie marzeń z Gabrysią cz.3

    Kolejny dzień po przygodzie z gabą upływał mi normalnie. Jak to w niedziele, pospałem do późna, potem pojechałem na mecz. Gdy z niego wróciłem była godzina 17 ...

  • Zakazana sytuacja cz.5

    Obudziłam się z okropnym bólem głowy. Ciągle było mi nie dobrze. Świat wirował przed moimi oczami. Nie wiedziałam do końca gdzie jestem, musiałam nieźle zaszaleć ...

  • List do Warszawianki v.1

    List dla zboczonych chętnych dziewczyn miłego czytania. Spotykamy się w warszawie w centrum wsiadamy w tramwaj i jedziemy na most gdański jesteśmy na moście i wchodzimy na ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 9

    Wchodzimy do Sali Kongresowej na tyle wcześnie, że możemy jeszcze wypić kawę w małej kafejce za kulisami, z której zwykle korzystają aktorzy. Tym razem jest tu dość ...