Erotyczne - str 70

  • Okruchy i okruszki cz. 1

    Siedział na krawędzi czasu. Machał leniwie nogami nad czeluścią. Brał w ręce garściami sny, marzenia, fakty. Łączył odrobiną wyobraźni, a gdy skończył, puszczał ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 9

    XLI Obudziły go promienie stojącego wysoko słońca. Było już zapewne po porannym posiłku dla załogi i wioślarzy, toteż mógł tylko do woli napić się czystej wody ze ...

  • W Piekle cz. III

    Następny dzień rozpoczął się tak samo. Łysy, napakowany sterdydami szaleniec wpadł wściekły do naszej celi i zaczął drzeć mordę na całe więzienie. Moje ...

  • Młodsza siostra mojego przyjaciela #1

    Jestem 18-letnim wysokim, dobrze zbudowanym, blondynem o niebieskich oczach. Historia, którą wam opowiem miała miejsce kilka tygodni temu. Ja (Kuba) i mój przyjaciel Bartek ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 7

    XXXI Rano, jak wszyscy, otrzymał przydziałowy placek oraz mógł napić się do woli. Jego nowe miejsce pracy także usytuowane było na uboczu. Wąski kanał, będący odnogą ...

  • Uratuj mnie 3

    Rok 2014. Cortina d'Ampezzo Schroniska, a właściwie restauracje na stokach narciarskich zawsze są zatłoczone, ale w godzinach lunchu znalezienie wolnego stołu graniczy z ...

  • Rafaleo #1

    To był trzeci dzień naszych ferii, mógłbym powiedzieć trzeci świetnie spędzony dzień ferii. W przeciwieństwie do poprzednich lat nie spędziłem go przed komputerem, a to ...

  • Konsternacje cz. II

    -Sylwia, ty dziwko wracaj tu natychmiast - Krzyk ojca roznosił się po lesie, niczym po wielkiej hali. Bardzo dobrze znany i często słyszany był mi głos pijanego ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 2

    VI Nefera odprowadzono do stojącej nieco na uboczu grupki kilkunastu innych więźniów, skazanych na sprzedaż w niewolę. Pozostali byli już skuci w tradycyjną kolumnę ...

  • Bieszczady cz. 1

    Do chatki w lesie wiodła kręta, górska ścieżka, gdzieniegdzie pokryta zalegającym wciąż śniegiem. Przyroda powoli budziła się ze snu, po zimie, która tego roku była ...

  • Moja wierna suka.

    Odkąd pamiętam, była moją suką. Wiedzieliśmy o tym już od pierwszego dnia, gdy nasze spojrzenia się ze sobą skrzyżowały. Poznaliśmy się przypadkiem, gdy moja ...

  • Listonosz puka zawsze dwa razy cz.2

    Czułem własną spermę na jej zmysłowych ustach.Jej zapach i jej smak.To mnie rozgrzało jeszcze bardziej.Siedziała naga na moich udach, a jej krągłe piersi szczelnie ...

  • Koń i czarownica

    - Nie ma lepszej opcji, niż zakochać się w kilku słowach… - Nie rozumiem – szepnęła, unosząc lekko brwi. - Taka luźna dygresja. O miłości. - Uwielbiam cię ...

  • Z jak Zatracenie - część 6

    Laura wpadła do pokoju, który zajmowała w domu Igora i padła na łóżko. Waliła zdrową ręką w materac wściekła na swoją naiwność. -Na co ja liczyłam? Na ...