Czarna cz. II
Uderzyłam z impetem o ziemie wzburzając dookoła siebie tumany piachu i błota. Powietrze z moich płuc uleciało bez śladu i teraz kuliłam się na ziemi próbując złapać ...
Uderzyłam z impetem o ziemie wzburzając dookoła siebie tumany piachu i błota. Powietrze z moich płuc uleciało bez śladu i teraz kuliłam się na ziemi próbując złapać ...
Było ciepłe lato właśnie rozpoczęły się wakacje, miałem wtedy 19 lat, mieszkałem sam z mamą, ojciec odszedł od nas gdy miałem 15 lat. Moja mama- Beata miała 37 lat ...
Wyszła z klubu mocno pijanym krokiem potykając się na butach na obcasach. Niskie buty czarne rajstopy czarna mini sięgająca połowy ud prezentowały się znakomicie. Karolina ...
A jednak się odważyła. Pomimo wygranej bitwy z ojcem, nie miała takiej pewności, gdy zaczynała się uczta. Jak ją przyjmie? Czy w ogóle zechce z nią rozmawiać? Jeżeli ...
Jedną z fantazji erotycznych mojej żony był seks z Murzynem. Postanowiłem pomóc w realizacji jej marzenia. Przeglądnąłem w Internecie mnóstwo ogłoszeń panów, mających ...
Przyszło lato. A jak co roku na całe wakacje przyjeżdża do nas syn mojego męża z pierwszego małżeństwa – Marcin. Ma 16 lat i tylko jedno mu w głowie – seks. Chce o ...
Przedwczorajszy dzień był zboczony do szpiku kości, stanowiącego oś jego czasu. Wspominałem go, pijąc kawę z wielkiego kubka, wpatrując się w czarną plamę asfaltu ...
Ustami skubnął delikatnie jej szyję. - Mariuszu… czy nie działasz nazbyt śmiało…? – celowo ważyła słowa, żeby z jednej strony móc protestować, a z drugiej, nie ...
17- letni Michał, miał dwa lata starszą siostrę Anie. Ich rodzice byli bardzo konserwatywni i religijni, a więc rodzeństwo wychowywane było w czystości i z dala od spraw ...
Udaliśmy się z małżonką do kina na godzinę 22:30 na film "Fifty Shades Freed". Jako, że był to ostatni seans w tym tygodniu, przed ściągnięciem go z ...
LXXIII Po raz pierwszy pozbawił kogoś życia i okazało się to silnym doznaniem, tym bardziej, że ugodził oszczepem kobietę – piękną kobietę. Powtarzał sobie, że ...
Miała dzikość godną mitycznych stworów. Usiłował złapać mikroekspresje przebiegające jej twarz niczym drobne nerwowe tiki. Nacisnął migawkę, słuchając serii ...
**** Ta domówka była całkiem nieprzewidzianym zdarzeniem. Zbliżał się weekend, a ja miałem dylemat. Czy ma być postny, czy zorganizować rozbieraną randkę z którąś z ...
- Byłam wściekła na siebie, że dałam się ograć. Siedziałam teraz w klatce, a właściwie byłam zawieszona w powietrzu za gorset do jakiś rur. Ktoś znowu wrzucił ...