Erotyczne - str 82

  • Pierwszy raz

    - To twój pierwszy raz? - Tak... Siedziała na łóżku, w białej koronkowej bieliźnie, nogi spuściła w dół, skrzyżowała na wysokości kostek. Jej opalone ciało ładnie ...

  • Mitologia codzienności: Modliszka

    Kolacje świąteczne nigdy jej nie stresowały. Czas przeszły. W tej chwili była roztrzęsiona jak galaretka, którą pokryła, niesione w ikeowskim pojemniku, ciasto. Przed ...

  • Samotna Agnieszka (cz. 1)

    Wojtek wstał rano, spojrzał na telefon, była godzina 15:47, zatem zostało mu już niewiele z pierwszego dnia upragnionych wakacji. Ostatnią noc, 17-latek spędził na ...

  • Dom mojego chłopaka

    Byłam z Bartkiem już 3 miesiące. Nasz związek był piękny, wspaniale się nam rozmawiało, cudownie spędzaliśmy razem ze sobą czas a nasi rodzice się wprost uwielbiali! ...

  • MILF

    Zaproszenie od dwóch młodych chłopaków na portalu społecznościowym kompletnie mnie zaskoczyło. Obydwoje mieli po dwadzieścia dwa lata, podobno byli zbyt inteligentni jak ...

  • JESZCZE BĘDĘ SZCZĘŚLIWA 4

    W połowie drogi zrozumiała, że Paweł wprowadził w życie swój plan. To nie była droga do jej domu. I znowu walczyła. Zła była na mężczyznę, że w ogóle nie zważa na ...

  • Moja super zabawa!

    Mam (naście)lat i często gdy mamy nie ma to robię sobie taką zabawę: kiedyś dawno temu podwaliłem mojej koleżance o inicjałach M. K. (nie mogę podać imienia i nazwiska ...

  • Bielizna 6

    Leżeli przytuleni, razem pogrążeni w rozmyślaniach nad tym co się stało. On czuł, że bardzo mu zależy na jej bliskości, dotyku. Uświadomił sobie, że zrobiłby ...

  • To nie miało tak być– "Ty głupia suko!"

    Z POZDROWIENIAMI DLA IAMNAUGHTY1990 ;) *** Przerażona i wyczerpana psychicznie zwinęła się w kłębek, po raz enty pozwalając łzom popłynąć. Była na siebie wściekła ...

  • Niewolnica Agnieszka cz. 5

    Minęło już kilka dni od nocy w hotelu. Agnieszka cały czas myślała, co następnego wymyśli jej kochanek. Kochanek ? Czy może Pan ? Cały czas zastanawiała się, do czego ...

  • Nie przedstawiałem jeszcze Sal...

    -Sal... Mam ochotę na delikatny, długi seks. - Powiedziałem ciepło i czule, zmęczony dzisiejszą jazdą i treningiem. Uśmiechnęła się do mnie, wyciągając swą ...

  • Pamiątka z wakacji. Blizna (cz.1) !

    Witam wszystkich serdecznie! To jest moja fantazja erotyczna. Po raz pierwszy o niej piszę. Właściwie to dopiero na bieżąco powstaje. Racjonalna krytyka mile widziana. Jest ...

  • Dzień z życia korporacyjnego szczura

    Życie w korporacji ma swoje dobre i złe strony. Praca w wyznaczonych godzinach, minimum odpowiedzialności i fantastyczne towarzystwo walczyły na równi z monotonią, brakiem ...

  • Rodzinnie IX

    Niedaleko miejsca w którym mieszkamy jest ogromny, sztucznie utworzony zbiornik wodny. Miejsce w którym latem pełno rozwrzeszczanych dzieciaków, sfrustrowanych, podpitych ...