Erotyczne - str 85

  • Bielizna 7

    Wstał i poszedł do pokoju, zamknął za sobą drzwi. Została sama. Siedziała przy stole, głowę podparła rękami i szlochała. On, który zawsze stawał w jej obronie, czy ...

  • Bielizna 6

    Leżeli przytuleni, razem pogrążeni w rozmyślaniach nad tym co się stało. On czuł, że bardzo mu zależy na jej bliskości, dotyku. Uświadomił sobie, że zrobiłby ...

  • Dom cz.2

    ****Niestety opowiadanie jest pisane na telefonie **** Na mojej dłoni siedział ogromny pająk. Co za ochyda. Był wielkości mojej dłoni i miał czarne włosy na całym ciele ...

  • (Nie)idealni cz.5

    Jowita Patrzyłam na niego coraz bardziej przerażona. Bałam się, że zaraz zacznie na mnie krzyczeć. On jednak nie odezwał się ani słowem. Po prostu wstał i rzucił mi ...

  • Problem Macochy cz.1

    - A więc, nie ma żadnego antybiotyku przeciw tej alergii, którą mam, pani doktor? – zapytała Daria głosem pełnym obaw. Znajdowała się w małym gabinecie na oddziale ...

  • Bezcenna pomoc

    Asia i Julian właśnie wzięli ślub. Po złożeniu przysięgi małżeńskiej i odebraniu serdecznych życzeń od rodziny i przyjaciół, zostawili oni swoich gości w sali ...

  • POCZEKAM, AŻ MNIE POKOCHASZ 5

    ROZDZIAŁ 5 Dwa dni spędzone w Karpaczu spowodowały, że Ewa wróciła odmieniona. Była kochana i kochała. Bezgranicznie i do końca. W sobotę, chodząc po Karpaczu, zaszli ...

  • Ojczym i Ja cz.1

    Noc, a raczej wieczór. Siedzę na łóżku czytając moją ulubioną książkę o nieszczęśliwej miłości. Mam na imię Kasia. Liczę 18 wiosen. Blondynka, 176 centymetrów ...

  • GOSPODARSTWO cz. 16

    Obudziło mnie wołanie ciotki na śniadanie, leżałem goły w ich łóżku myśląc o wczorajszej nocy i tym co mnie czeka w dniu dzisiejszym. Wstając podniosłem moje białe ...

  • Kwaterunek cz. 1

    Był już wieczór. Zofia wraz z mężem Marcinem przygotowywali się do kolacji. Życie w niewielkim domu na uboczu, nieopodal małego miasteczka nie było ekscytujące. Miało ...

  • Akcja ratunkowa

    W lipcowe przedpołudnie Kuba płynął przez jezioro Niegocin na Maku 606. Miał przeprowadzić łódkę z Giżycka do przystani klubu Korektywa koło Rucianego-Nidy ...

  • Noc z bratem cz.1

    Cześć mam na imię Ola mam 16 lat jestem drobno zbudowaną dziewczyną niecałe 160, niewielkie piersi, płaski brzuch i w końcu mój wielki atut ślicznie wyrzeźbiony ...

  • Najemnik cz. 8

    Mimo uczucia spełnienia, które dałem Toście, nie spałem tej nocy dobrze. Ciągle nawracały do mnie sny, w których gościły stare demony. Gdy tylko w snach pozbyłem się ...

  • Najemnik cz. 7

    Zaniesienie jej do łazienki w moim stanie, nie było prostym zadaniem. Żebra ciągle bolały, a i alkohol nie wyparował zupełnie. Ale co, ja nie dam rady? Może nieco ...