Erotyczne - str 86

  • Szefowa...

    Pracowałem w pewnej firmie. Byłem asystentem szefowej i starałem się wykonywać wszystkie zadania jak najlepiej. Pewnego dnia musiałem poprosić ją o pomoc, a mianowicie ...

  • AKWARIUM

    Sex bo o nim jest mowa poznałem w wieku xx lat i xx letnia dziewczyną. Tak tak może wydawać się mało, ale tak to było: Mama Moniki przyszła do mnie, w sprawie akwarium. Od ...

  • Wakacyjny seks - cz. 3 - rozdziewiczenie

    Przez cały dzień wydawało mi się, że cały świat chce, żebym zwalił konia przed spotkaniem z Mariolą. Najpierw była Aga. Tak miała na imię laseczka z namiotu obok ...

  • Nimfa

    Był to już trzeci dzień w zupełnej dziczy, a Paweł nadal przedzierał się przez potężnie rozwiniętą florę, żałując że oddalił się od swojej grupy turystycznej. To ...

  • Układ idealny cz.6

    - A na stację nie może iść ? - zapytała intuicyjnie Kinga, mówiąc przy tym pierwsze słowa, jakie przyszły jej do głowy - Stacja jest kilometr stąd - odparła Karolina ...

  • Historyczka u archiwisty (miniaturka) cz. 10

    Oddałam się panu archiwiście na jego biurku… Uległam mu bez zdejmowania spódniczki… Ani nawet stanika… Wszedł we mnie tak mocno, że aż zabrakło mi tchu… może ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 9

    Wanna w prywatnej łazience Aleksandry była wystarczająco duża, żeby pomieścić parę małżonków. Woda już jakiś czas temu przestała być gorąca, ale nastrój był zbyt ...

  • Moja sąsiadka

    witam wszystkich, historia ta zdarzyła się ok. 2 miesiące temu świeżo po moich 18 urodzinach. Obok mnie mieszka mój kolega Michał, który ma bardzo ładną mamę. Często ...

  • Pokój schadzek

    Andrew Boock Pokój schadzek Dylan Dobbs uważał siebie za zwykłego nauczyciela, który dzierżył funkcję wicedyrektora szkoły publicznej. Był dumny i zadowolony ze ...

  • Sylwia

    Witam to będzie moje pierwsze opowiadanie ale może się spodoba. Był to ciepły czerwcowy wieczór poznali się przez internet, ona miała na imię Sylwia a on Patryk tylko ...

  • OJCIEC CHRZESTNY

    W dużym, słabo oświetlonym pomieszczeniu, w wygodnym fotelu, siedział ciemnowłosy, dobrze zbudowany mężczyzna. Jego twarz spowijał gęsty dym. Palił wielkie, grube cygaro ...

  • Lepiej żeby nikt nie wiedział.

    Weszła do niego do pokoju, wściekła jak zwykle i spojrzała na niego. Podeszła i spojrzała w jego zielone oczy. Patrzył w jej oczy potulnie, nie wiedział co znów ...

  • Pamiętnik studentki cz.1

    Po ukończeniu liceum przyszedł czas na studia, cieszyłam się wyjazdem do Krakowa miałam okazję poznać nowych ludzi i doznać nowych rozkoszy. Jestem już w tym pięknym ...