Erotyczne - str 89

  • Kuzynka Aneta - cd

    Pomimo tego, ze moja kuzynka Aneta była mężatką, wciąż zabawialiśmy się kiedy tylko się dało. A było tych okazji sporo. Zacząłem studiować i studiowałem akurat w ...

  • Szparka-sekretarka12

    Rankiem przy śniadaniu do pokoju zapukał nasz kierowca. Zostawił pokrowiec z ubraniem i torbę z butami, zabrał smoking do auta. Ja korzystając z okazji przegrałam film z ...

  • Noc z Igorem.

    Był wieczór. Siedziałam sama myśląc o nim o moim ukochanym. Jakich przyjemności doznaje przy nim. Nagle dostałam od niego wiadomość że jest w pobliżu i zaraz wpadnie ...

  • Pamiętnik Licealistki cz.20

    Nie wiem czy kiedykolwiek ktoś przeczyta mój pamiętnik, ale jak tak się stanie to chce żeby wiedział, że nie żałuje niczego co opisałam w tym zboczonym pamiętniku ...

  • Nieznane pragnienia

    - Ładnie się tu urządziłeś – powiedziałam, rozglądając się wokół. Mieszkanie naprawdę mi się podobało. Miało intrygujący, nietypowy wystrój, który mógł być ...

  • Gorąca Jolanta

    Nosiła krótkie pończoszki zakończone koronką w kolorze ostrej czerwieni. Stanik koniecznie z fiszbinami opinał jej jędrne piersi sprawiając wrażenie większych i ...

  • Trójkąt o dwóch kątach rozwartych

    Późna letnia noc. Siedziałem z Alicją w jej pokoju, grając na konsoli. Ona siedziała między moimi nogami, muszę przyznać, że ciężko było mi skupić się na grze, gdy ...

  • Dom cz.2

    ****Niestety opowiadanie jest pisane na telefonie **** Na mojej dłoni siedział ogromny pająk. Co za ochyda. Był wielkości mojej dłoni i miał czarne włosy na całym ciele ...

  • Potrójny przypadek cz1.

    Każda historia, musi mieć jakiś początek, w moim życiu zwykle składa się tak, że zanim nastąpi coś ciekawego i pozytywnego, musi zostać to poprzedzone szeregiem, a ...

  • Znajdę Cię

    -Przestań! Nigdzie nie jedziesz! Rozumiesz? – krzyczałem wściekły na Luizę. - Trzeba było nie zaciągać do łóżka tej szmaty! Teraz mam w dupie Twoje słowa, uczucia ...

  • Asia w biurze

    Asia pracowała w firmie sprzedającej kamienne elementy do wyrobu schodów itp. Był to okres między świętami, a sylwestrem, więc ruch był praktycznie zerowy, a reszta ...

  • Bajka o szewcu (prawie palgiat)

    Za siedmioma górami za siedmioma lasami Stało małe miasto a jego mieszkańcy byli zadowoleni z życia Całym miastem rządził król, który mimo twardej ręki miał w śród ...

  • Czysty układ. 8.

    -Zostaw mnie, Proszę!- Znajdowałam się w ciemnym pomieszczeniu. Nie było okien, jedynie to skromny lufcik, przez który docierały pojedyncze promienie słoneczne. Ściany ...