Erotyczne - str 91

  • Szał

    Ona. Na samą myśl mój penis robił się dłuższy i twardszy. Miałem ochotę go w niej zagłębić i kochać się z nią bez pamięci. Jej duże cycki, zgrabny tyłek i ...

  • Zakochani cz. 2

    -Nie nie wierzę poprostu normalnie nie wierzę w to, co ty tu kurwa robisz jak śmiesz tu się w ogóle pokazywać po tym co mi zrobiłeś- powiedziałam, właściwie krzyczałam ...

  • Zboczony gwałciciel

    Arnold przebudził się czując w spodniach swój odwieczny problem, czyli sterczącego penisa. Tak naprawdę jednak wcale nie uważał tego za problem, bo ułatwiało mu to tylko ...

  • Historia lasu Lingstoon cz. 12

    37 Drzwi otworzyły się z trudem i gdy weszli, zauważyli dlaczego. Drogę blokowała kanapa i kilka innych, mniejszych fragmentów z otoczenia. Włączyli latarki i poszli ...

  • Posterunek. Marta i policjant

    Dodać Wielkie okulary z czarnymi oprawkami zdawały się niemal zakrywać jego oczy Miał gładkie, lekko falujące włosy, które niewinnie opadały na czoło. Jego uśmiech ...

  • Czas zagrożenia

    współautor tekstu to Max80, którego poznałam na portalu cyberromans Rozdział pierwszy Martha jest oddaną przyjaciółką i kuzynką żony właściciela ziemskiego - Philipa ...

  • Konie cz. IX

    Nowe, nie publikowane jeszcze odcinki! Opowiadanie to, jak cały cykl, jest bajką dla dorosłych, może czasem straszną... Trudno zakwalifikować te opowiadania do któregoś z ...

  • Przyjdę do Ciebie i....

    Przyjdę do Ciebie we śnie. Przyjdę, popatrzę chwilę jak smacznie śpisz, a potem wśliznę się pod Twoją kołdrę. Przytulę się do Twojego ramienia. Zbudzisz się i ...

  • Wakacyjna przygoda cz 14

    Wakacyjna przygoda cz 14 Była to jasna i ciepła noc, jedna z tych, w której człowiek czuje się, jakby czas się zatrzymał, a jedynym źródłem światła oświetlającym ...

  • Rozmowa kwalifikacyjna

    1. Dla Kamili był to bardzo ważny dzień. Po miesiącach przesiadywania w domu i przeczesywania internetu w poszukiwaniu interesujących ofert, w końcu została poproszona o ...

  • Nie potrafię mówić NIE 3

    Następny piękny dzień. Obudziłem się pierwszy, przetarłem oczy i pocałowałem misia w czółko. Gwałtownie się obudził. -Cześć Kubusiu, skarbie mój. -Tak, twój na ...

  • Galerianka cz. 1

    Mam na imię Tomek. Jestem młodym mężczyzną, dość bogatym, gdyż odziedziczyłem spadek po ojcu. Generalnie jestem szczęśliwym człowiekiem, jednak doskwiera mi ...

  • Lubię

    Lubię czuć się mała, bezbronna, bezpieczna. Paradoks? Nie... To możliwe. Lubię kiedy dotyka mnie twardo, bezlitośnie, niekrzywdząco... Kiedy twardy wzrok bije się o ...

  • Niełatwa miłość. cz. 11

    Majka Mateusz zajął się wszystkim, zaplanował gdzie mamy jechać, spać, jeść, zwiedzać. Chociaż podejrzewałam, że my akurat nigdzie nie będziemy wychodzić… W ...