Erotyczne - str 93

  • Ulżyć

    Jestem typowym napalonym osiemnastoletnim dzieciakiem. Jestem całkiem przystojny mam masę znajomych, onanizuje się przez cały czas i wciąż jestem prawiczkiem. Bóg obdarzył ...

  • Przygoda życia (I)

    Cześć. Chciałbym opowiedzieć Wam tytułową przygodę mojego życia. Historię romansu pięknej dojrzałej kobiety i młodego mężczyzny. Jestem prawnikiem w dużym mieście ...

  • Wakacyjny seks - cz. 4 - jeden kutas wystarczy?

    --- NOWA CZĘŚĆ CO PONIEDZIAŁEK --- Szybko okazało się, że jednak nie jestem aż tak strasznie wyruchany. Obudziłem się rano sztywny i postanowiłem zwalić sobie pod ...

  • Szczur cz. 5

    Nie mogłem bezczynnie siedzieć dłużej. Podniosłem tyłek i z wyprężonym fiutem, usiadłem obok niej. Widok się nieco pogorszył, ale za to jej cipka była na ...

  • Bejbe

    „Wjechałbyś mi w dupę, przystojniaku? Ciekawe, czybym krzyczała” — nie powiedziała nigdy, przenigdy. Mimo to, panowie praktycznie od zawsze ochoczo dzielili się z nią ...

  • Erotyczne zabawy Julki i Angeliki

    Cześć umieszczam tu historyjkę którą pisałam z Julką dawno temu mam nadzieje że wam się spodoba. To dla ciebie Julka :* Angelika: wchodzę do twojego pokoju na czworaka ...

  • Mogło być i tak - cz. XXV

    Czekała, tak jak w poprzednim dniu. Objęła i powitała swojego żołnierza soczystym całusem, przytulając się, jak stęskniona, nowo poślubiona żona - Paweł, jesteś ...

  • Zostań przy mnie cz. I

    Życie, rzecz jasna, nie jest prostą wędrówką od jednej chwili do drugiej, trzeciej, czwartej i tak dalej. Toczy się falami i zrywami, możliwe, że w konkretnym kierunku ...

  • Przygoda na wsi

    Promienie porannego słońca zbudziły dwudziestoletniego Jarka. Lekko bolała go głowa i czuł w ustach nieprzyjemną suchość. Z przymrużonymi oczami powoli podniósł się ...

  • Moja żona Lena.

    Witam, mam na imię Arek, jestem żonaty od 4 lat. Przez pierwsze dwa lata moje małżeństwo było super kochaliśmy się ostro co dzień lecz po ciąży między nami coś się ...

  • Adam i Ewa cz.2

    Jeszcze tylko kilka sprawnych ruchów mascarą, by podkreślić moje oczy i pospiesznym krokiem udałam się do drzwi i z uśmiechem na twarzy otworzyłam je. Za nimi stał Adam ...

  • Bezcenna pomoc

    Asia i Julian właśnie wzięli ślub. Po złożeniu przysięgi małżeńskiej i odebraniu serdecznych życzeń od rodziny i przyjaciół, zostawili oni swoich gości w sali ...

  • Najemnik cz. 16

    Dwa dźwięki przeplatały się wściekle. Szybkie pulsowanie małego serduszka i miarowe uderzenia serca Tośki. Spała. Teraz już spała. Odzyskała przytomność na chwilę w ...

  • Przyjemny koniec podróży

    Podczas jazdy autobusem zawsze podziwiam widoki zza szyby, ale tym razem było inaczej. Na zewnątrz było już ciemno, a oprócz mnie w autobusie znajdował się tylko kierowca ...