Erotyczne - str 94

  • PODSTĘPNY BRACISZEK ( Cz. III)

    Autor: Ania Pisanie z tajemniczym nieznajomym cały czas trwało i z każdym kolejnym zdaniem posuwało się coraz dalej, coraz odważniej. Z dnia na dzień, z rozmowy na rozmowę ...

  • PODSTĘPNY BRACISZEK (cz. I)

    17- letni Michał, miał dwa lata starszą siostrę Anie. Ich rodzice byli bardzo konserwatywni i religijni, a więc rodzeństwo wychowywane było w czystości i z dala od spraw ...

  • Madzia cz.1

    Witajcie, jest to moje pierwsze opowiadanie wiec prosze o wyrozumialosc. Poznalem ja na facebooku, byla z mojego miasta. 16 letnia Magda, dlugie blond wlosy, niebieskie oczy ...

  • Nieoczekiwana niespodzianka

    Noc, w którą wracałam od koleżanki wydała mi się wyjątkowo zimna i ciemna, choć latarnie świeciły jasno. Ulica była pusta. Miałam złe przeczucie. Obwiałam się, ze ...

  • Szef

    Byl to upalny letni dzien. Pierwszy dzien bylam wredy w pracy. Gdy dotarlam na miejsce, Jarek (tak ma na imie moj szef) wyznaczyl mi trase pracy. Zauwarzylam, ze patrzyl się na ...

  • Niewolnica swego Pana cz. 2

    Nie wiem czy opowiadanie nie jest zbyt ostre.Piszcie co wam się podobało i co mógłbym poprawić. Z góry przepraszam za ewentualne literówki i błędy w składni których nie ...

  • Zakochani cz. 2

    -Nie nie wierzę poprostu normalnie nie wierzę w to, co ty tu kurwa robisz jak śmiesz tu się w ogóle pokazywać po tym co mi zrobiłeś- powiedziałam, właściwie krzyczałam ...

  • Gość o niezwykłej porze. (ciąg dalszy)

    Paweł nie odzywał się przez ponad tydzień do Pauliny. Za to jej chłopak zaproponował spotkanie, pomyślała że skoro Paweł się nie odzywa to warto spróbować. W końcu ...

  • Galerianka cz. 1

    Mam na imię Tomek. Jestem młodym mężczyzną, dość bogatym, gdyż odziedziczyłem spadek po ojcu. Generalnie jestem szczęśliwym człowiekiem, jednak doskwiera mi ...

  • Wakacje z Kuzynką cz. 2

    Następnego dnia to ja wstałem wcześniej i zrobiłem dla nas śniadanie. Kinga wstała, zaczęła jeść ale nie odezwała się do mnie ani słowem... Zapytałem o co chodzi, a ...

  • Erotyczne zabawy Julki i Angeliki

    Cześć umieszczam tu historyjkę którą pisałam z Julką dawno temu mam nadzieje że wam się spodoba. To dla ciebie Julka :* Angelika: wchodzę do twojego pokoju na czworaka ...

  • Pokój schadzek

    Andrew Boock Pokój schadzek Dylan Dobbs uważał siebie za zwykłego nauczyciela, który dzierżył funkcję wicedyrektora szkoły publicznej. Był dumny i zadowolony ze ...

  • Przygoda z kuzynką cz. 1

    Było to kilka lat teamu, gdy moi rodzice musieli wyjechać, kilka lat temu na miesiąc za granice. Akurat wtedy zostawili mi, pod opiekę kuzynkę młodszą niż ja. wyglądała ...

  • Śpiąca królewna

    Życie jest serią przypadkowych zdarzeń. Zdarzeń, które nie raz obdarowują nas okazjami na przeżycie czegoś nowego, spektakularnego. Taką okazją obdarowany został ...