Dziewczyna brata cz. 2
Od ostatniego spotkania minęło kilka dni. Jednak znowu trafiła się okazja do powtórki. Tym razem nawalił kran w kuchni i znowu zostałem poproszony przez brata o pomoc. Bez ...
Od ostatniego spotkania minęło kilka dni. Jednak znowu trafiła się okazja do powtórki. Tym razem nawalił kran w kuchni i znowu zostałem poproszony przez brata o pomoc. Bez ...
Wojtek wstał rano, spojrzał na telefon, była godzina 15:47, zatem zostało mu już niewiele z pierwszego dnia upragnionych wakacji. Ostatnią noc, 17-latek spędził na ...
Siedziałem w pracy. Dzień mi się wyjątkowo dłużył i postanowiłem wejść na czat. Jak dobrze, że istnieją laptopy i bezprzewodowy Internet :). Otworzyłem WP ...
Umówiłam się z kolegą, z którym kręciłam, że wejdziemy na skype i po prostu pogadamy w nocy, tak sam na sam w końcu … Zawsze ktoś był i nie było nawet jak. Rozmowa ...
Jedziemy na weekend w góry. Rezerwujemy pokój dwuosobowy. Widok z okna jest imponujący. Pokoik jest malutki ale bardzo przytulny. Łazienka z ogromną wanną i prysznicem ...
Tak na marginesie to moje pierwsze opowiadanie więc... Piszę opowiadania z udziałem gwiazd. Np: Bieber, Styles... itp.. Miłego Czytania :) ...
... opieram się rękoma o zlew... obejmujesz mnie ramionami od tyłu... Przytulasz się, kroczem dotykasz moich pośladków... klatką pleców i całujesz za uchem, ocierasz się ...
Na początku roku, ogłoszone w mojej szkole zostało, że z każdego profilu zostanie wybranych po dwóch uczniów, którzy będą mieli najlepsze wyniki w nauce i będą mogli ...
Za siedmioma górami za siedmioma lasami Stało małe miasto a jego mieszkańcy byli zadowoleni z życia Całym miastem rządził król, który mimo twardej ręki miał w śród ...
WSTĘP Na początek krótka odpowiedź do komentarzy, nie rozwinę o teściu gdyż moje opowiadania są autentyczne. W drodze do domu teść powiedział - mama czeka z kolacją ...
Zaczęło się od niewinnego spojrzenia w komunikacji miejskiej. Wracałem wtedy bardzo zmęczony z pracy. Prawie już przysypiałem, gdy nagle na przedostatnim przystanku ...
W dużym, słabo oświetlonym pomieszczeniu, w wygodnym fotelu, siedział ciemnowłosy, dobrze zbudowany mężczyzna. Jego twarz spowijał gęsty dym. Palił wielkie, grube cygaro ...
Nie każda praca jest przyjemnością. Jak się mieszka w małym miasteczku nie można wybrzydzać. Z czegoś trzeba żyć. Ale uśmiechnęło się do mnie szczęście ...
Praca, praca, praca. Ile można? Szef mnie wykończy. Wiem, że jestem tylko asystentką, ale są jakieś granice. Zero wytchnienia i jeszcze te nadgodziny. Nie mam w ogóle ...