Nie przedstawiałem jeszcze Sal...
-Sal... Mam ochotę na delikatny, długi seks. - Powiedziałem ciepło i czule, zmęczony dzisiejszą jazdą i treningiem. Uśmiechnęła się do mnie, wyciągając swą ...
-Sal... Mam ochotę na delikatny, długi seks. - Powiedziałem ciepło i czule, zmęczony dzisiejszą jazdą i treningiem. Uśmiechnęła się do mnie, wyciągając swą ...
Przyszło lato. A jak co roku na całe wakacje przyjeżdża do nas syn mojego męża z pierwszego małżeństwa – Marcin. Ma 16 lat i tylko jedno mu w głowie – seks. Chce o ...
Nowa szkoła, nowe otoczenie. Z czasem człowiek się zmienia, co prawda do jakiegoś czasu kiedy zacznie zauważać jakie błędy popełnił. Kiedy zobaczy, że nie jest tym ...
Historia w 100% prawdziwa, jest to moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość :) ! Śpiąc, będąc pogrążony w marzeniach usłyszałem okropnie irytujący mnie ...
Stanęła przed nim w sexownej bieliźnie. Widok ukochanej pobudził jego kutasa. Długo nie czekając zaczęła się rozbierać. Zdjęła koronkową haleczkę odsłaniając ...
Historia, którą tutaj opiszę, działa się jakieś 7 lat temu. Byłem wtedy młodym, niedoświadczonym osiemnastolatkiem. Nigdy wcześniej nie myślałem na tematy związane z ...
witam wszystkich, historia ta zdarzyła się ok. 2 miesiące temu świeżo po moich 18 urodzinach. Obok mnie mieszka mój kolega Michał, który ma bardzo ładną mamę. Często ...
Następnego dnia nic mi się nie chciało, dosłownie. Miałem okropnego lenia. Obudziłem się w miarę wcześnie, cały ja. Gdy mogłem pospać, wstawałem wcześnie a gdy ...
- To twój pierwszy raz? - Tak... Siedziała na łóżku, w białej koronkowej bieliźnie, nogi spuściła w dół, skrzyżowała na wysokości kostek. Jej opalone ciało ładnie ...
Stwierdziłam, że wyjeżdżam w góry. Nie chciałam jechać autem, więc kupiłam bilet na PKP i jadę pociągiem. By być tam w miarę wcześnie, wyjeżdżam w nocy. Mam lekkie ...
Dzień piąty- oczami mężczyzny Kolejny dzień naszych wspaniałych wakacji. To co się na nich dzieje między nami po prostu przechodzi najśmielsze oczekiwania. Nikt się nie ...
W zimę człowiekowi aż nie chce się wychodzić z domu. A tym bardziej, gdy celem jego drogi ma być szkoła. Nawet, jeżeli uda nam, bądź jesteśmy zmuszeni (np. przez ...
Tylko ty i ja- rzekła ona wyskakując z okna ciągnąc jego ze sobą. Wystraszony faktem braku gruntu pod nogami, sięgnął do kieszonki po medalik. - Gdzie on kurwa jest? ...
Cześć. Mam na imię Robert. Jestem w dość młody wieku 17 lat. Od razu powiem że z pisania opowiadań w szkole moją największą oceną było 3 z minusem więc nie patrzcie ...