Erotyczne - str 95

  • Listonosz puka zawsze dwa razy.

    Dzień jak co dzień.Wózek pełen listów zwykłych, a przez ramię przewieszona torba z poleconymi.Proza życia.Tak, dobrze kombinujecie.Jestem listonoszem.Zwyczajny dzień w ...

  • Prawdziwa przygoda w parku

    Cześć. Mam na imię Robert. Jestem w dość młody wieku 17 lat. Od razu powiem że z pisania opowiadań w szkole moją największą oceną było 3 z minusem więc nie patrzcie ...

  • Hot Strażak cz.5

    Wiktor wyjechał... A czas bez niego bardzo mi się dłużył, tęskniłam za nim...Każdego wieczoru przysyłał mi sms'y. Tego wieczoru tez tak było tylko ten sms był ...

  • Przypadek Michała cz.XII

    **** Nie wpuszczono nas do sali, gdzie leżała Zuzka. Koło czternastej przyjechałem razem z Wiktorią do szpitala, żeby ją zobaczyć. Pozwolono nam tylko popatrzeć na nią ...

  • Zrobię to mimo wszystko

    Tylko ty i ja- rzekła ona wyskakując z okna ciągnąc jego ze sobą. Wystraszony faktem braku gruntu pod nogami, sięgnął do kieszonki po medalik. - Gdzie on kurwa jest? ...

  • Naiwność...

    Mam na imię Paweł. Zdarzyło się to kiedy miałem 15 lat, przesiadywałem wtedy mnóstwo czasu na seks czacie. Pisałem wtedy z pewną dziewczyną, przedstawiłem się jako 29 ...

  • Nieziemska rozkosz cz.7

    Obiecane dla Was, pozdrawiam :) ! ************** Wszyscy patrzyliśmy na siebie w kompletnej ciszy. Nie potrafiłam rozgryźć o co w tym do cholery chodzi. -Dobra, to kto mi to ...

  • Przyłapana

    Mam dość !!! - powiedziałam w myślach. Koniec patrzenia w te papiery. Powinnam zadbać trochę o siebie. Miałam tylko dwie godziny samotności, potem spodziewałam się ...

  • Marta i Ewa część druga

    Z dedykacją dla agnes1709 Uwaga : opowiadanie o BDSM i przemocy. Przerwała wspomnienia, podnosząc się z łóżka. Pora zająć się suką, żeby nie pomyślała, że przebywa ...

  • Gość o niezwykłej porze. (ciąg dalszy)

    Paweł nie odzywał się przez ponad tydzień do Pauliny. Za to jej chłopak zaproponował spotkanie, pomyślała że skoro Paweł się nie odzywa to warto spróbować. W końcu ...

  • Igraszki z Szefem

    Moja przygoda z szefem wydarzyła się jakiś czas temu jestem Krysia i na ogół nie robię takich rzeczy, ale tego dnia wypiłam za dużo i poszłam na całość. Mój szef ...

  • Hotel

    Jedziemy na weekend w góry. Rezerwujemy pokój dwuosobowy. Widok z okna jest imponujący. Pokoik jest malutki ale bardzo przytulny. Łazienka z ogromną wanną i prysznicem ...

  • Sex czat z nieznajomym

    Od czasu do czasu tak dla odreagowania bywam na czacie pewnego portalu i pewnego razu dostałam dość dziwne zaproszenie do rozmowy. Może określenie "dziwne” nie jest tu ...