Erotyczne - str 92

  • Mój cień

    Jest jak cień. Trudno ją ominąć, zostawić w tyle, czy wyprzedzić. Trudno przestać rozglądać się na boki w poszukiwaniu śladów jej obecności. Jeszcze trudniej pozbyć ...

  • Pierwsza impreza

    Kasia czuła, że wieczór nie układa się, jak należy. Chodząca do ostatniej klasy gimnazjum szesnastolatka niemal zemdlała, gdy chłopak z liceum ją zaprosił. Powiedziała ...

  • Tylko Ty. Rozdział 16

    Kolejna Wielkanoc za mną. Uff! Jestem wykończona. Jak to powiedziała Olka? Asertywność: zero! Jak nie ma Julki, czuję się jak rycerz, któremu w zbroi ktoś ukradł ...

  • Złodzieje: Inna perspektywa ciąg dalszy

    ... Pomimo tego że strasznie podniecał nas widok nagiej blond pięknośći, postanowiliśmy że lepiej będzie wyglądać w swoich dziwkarskich czarnych kozakach. Kazaliśmy jej ...

  • Życiowa układanka, część druga

    #szef, #żona, #szantaż, #zdrada, #poniżenie, #oralny, #ostry_seks, #anal Środa, 16 Maj 2018, rano – Uduszę tę sukę jak ją tylko dopadnę! – Artur pieklił się ...

  • Kobieta która wie jak zaspokoić faceta

    Mam na imię Mateusz i mam 17 lat w chwili gdy wszystko się zaczęło nikt by się nie spodziewał że ta znajomość obierze takie kierunki. Życie toczyło się normalnie ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 10

    Zgodnie z życzeniem Adama, skupiam się na nauce, aż do czwartkowego popołudnia, kiedy po kolokwium idziemy razem do akademika. Na portierni czeka na mnie kartka, że mam ...

  • Si ku ku si cz. 9

    Cała byłam obsikana, ale szczęśliwa. Kiedy wstałam, z mokrego tyłka po udach pociekły chłodne strużki moczu, dołączając do kałuży na podłodze. Sabina poszła do ...

  • Nudna książka.

    Witam serdecznie to moje pierwsze opowiadanie. Chociaż nie mam pojęcia czy mojej pisaninę można przyznać miano opowiadania. Z chęcią przyjmę słowa krytyki oraz pochwały ...

  • Urodzona na nowo cz.1

    Cześć.Mam na imię Beata i pragnę podzielić się z Wami drodzy czytelnicy moimi niedawno zdobytymi seksualnymi doświadczeniami.Niedawno bo wszystko co opiszę ( a będzie ...

  • Niewolnica swego Pana cz. 2

    Nie wiem czy opowiadanie nie jest zbyt ostre.Piszcie co wam się podobało i co mógłbym poprawić. Z góry przepraszam za ewentualne literówki i błędy w składni których nie ...

  • POCZEKAM, AŻ MNIE POKOCHASZ 5

    ROZDZIAŁ 5 Dwa dni spędzone w Karpaczu spowodowały, że Ewa wróciła odmieniona. Była kochana i kochała. Bezgranicznie i do końca. W sobotę, chodząc po Karpaczu, zaszli ...

  • W Piekle cz. VI

    Dzisiaj znowu wróciłem do Piekła cały nabuzowany. Jakiś idiota za wszelką cenę próbował wyślizgnąć sie z rąk wściekłych szefów handlu narkotykami, próbując ...

  • Eres mía (

    Szybkim krokiem przemierzała kolejne zakamarki betonowej Dżungli. światła neonów wskazywały jej drogę do miejsca przeznaczenia. Szła, choć rozsądek mówił jej ZAWRÓĆ ...