Erotyczne - str 90

  • Korepetytorka i podręcznik cz.1

    Uprzedzam, że jest to moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość i opinie. Jak w każdym opowiadaniu jest trochę prawdy tak i w ...

  • Francuska opiekunka cz. 1 - uroki Korsyki

    Tomek ledwo zdążył. Był już blisko wytrysku, jego ręka ostro pracowała na jego kutasie. Seksowna blond nastolatka na ekranie pieściła swoją łysą szparkę i szczypała ...

  • Nimfa

    Był to już trzeci dzień w zupełnej dziczy, a Paweł nadal przedzierał się przez potężnie rozwiniętą florę, żałując że oddalił się od swojej grupy turystycznej. To ...

  • Noc u młodszych kuzynek

    W poprzedniej części historii z moimi kuzynkami opowiadałem o sytuacji, która miała miejsce pod prysznicem. Dziś opowiem, o tym co miało miejsce później... Obudziłem ...

  • Niezapomniana noc cz.1

    Ania cieszyła się, że wreszcie skończyły się te nudne wykłady i może wracać do domu. Z uczelni do swojej miejscowości miała prawie 60 kilometrów, co oznaczało dość ...

  • Przyjemny koniec podróży

    Podczas jazdy autobusem zawsze podziwiam widoki zza szyby, ale tym razem było inaczej. Na zewnątrz było już ciemno, a oprócz mnie w autobusie znajdował się tylko kierowca ...

  • Prześpij się ze mną, przyjacielu... cz. 5

    - Łukasz... - Westchnęła tylko szatynka. Jej serce oraz mózg dawały jej odmienne sygnały. Mózg uświadamiał dziewczynę dogłębnie, jakie są szanse, że tym razem ich ...

  • Moje marzenie. Rozdział 7

    - Strasznie jesteś milcząca – Marianna trąciła kolanem udo Kaśki. Jechały taksówką do studia fotograficznego Piotra. Warszawa przywitała je hałasem, natłokiem ludzi i ...

  • Niewolnica Agnieszka cz. 5

    Minęło już kilka dni od nocy w hotelu. Agnieszka cały czas myślała, co następnego wymyśli jej kochanek. Kochanek ? Czy może Pan ? Cały czas zastanawiała się, do czego ...

  • Kabina Rozkoszy

    - Byłam wściekła na siebie, że dałam się ograć. Siedziałam teraz w klatce, a właściwie byłam zawieszona w powietrzu za gorset do jakiś rur. Ktoś znowu wrzucił ...

  • Przyjaciółka z przeszłości cz.10

    Justyna odłożyła pejcz i wzięła w dłonie drewnianą packę do dawania klapsów. Podeszła do swojej niewolniczki i przyłożyła zabawkę do jej pośladków. Madzia poczuła ...

  • Czysty układ. 9.

    Wreszcie coś zaczynało mi się układać. Przestałam zadręczać się przeszłością, starałam się nie myśleć wstecz. A jeżeli tylko wpadałam w jakieś otępienie z tego ...

  • Czysty układ. 8.

    -Zostaw mnie, Proszę!- Znajdowałam się w ciemnym pomieszczeniu. Nie było okien, jedynie to skromny lufcik, przez który docierały pojedyncze promienie słoneczne. Ściany ...