Erotyczne - str 88

  • Słoneczny dzień nad jeziorem :)

    Był wczesny ranek.. dzień zapowiadał się wspaniale.. Marlena 15-sto letnia piękna blondynka o niebieskich oczach postanowiła wyjść późnym południem nad jezioro. Ola ...

  • Niegrzeczna mężatka

    Jak długo można pracować w biurze? Tak nudnej pracy dawno nie miałam. Szczególnie zaczęła mnie drażnić, gdy rozpoczęłam rozmowy z nieznajomym. Ta wymiana zdań i ...

  • Moje marzenie. Rozdział 7

    - Strasznie jesteś milcząca – Marianna trąciła kolanem udo Kaśki. Jechały taksówką do studia fotograficznego Piotra. Warszawa przywitała je hałasem, natłokiem ludzi i ...

  • Kazirodczy Kazimierz

    Pan Zdzisiu mieszkał na ubogiej, polskiej wsi. Miał po ojcu skrawek pola, którego uprawą się zajmował, by mieć za co żyć. Nie przynosiło to zbyt dużych zysków i pan ...

  • Po mistrzowsku

    Stanęła przed nim w sexownej bieliźnie. Widok ukochanej pobudził jego kutasa. Długo nie czekając zaczęła się rozbierać. Zdjęła koronkową haleczkę odsłaniając ...

  • Wakacyjne igraszki

    Mam na imię Michał opowiem wam historię z mojego życia. 16 lat temu wyjechałem na wakacje do Brazylii pierwszy raz bez rodziców, byłem szczęśliwym 18 nastolatkiem niczego ...

  • Sąsiadka bosa sekretareczka

    Pewnego ciepłego wieczoru, wracałem po krótkim wypadzie na papierosa ze znajomym do mieszkania w którym mieszkałem od 3 miesięcy. Wychodząc z auta zobaczyłem z oddali ...

  • Seksowna niania

    Witam. Piszę pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość. Ta część opowiadania to krótki wstęp. Napiszcie czy pomysł jest dobry, czy się podoba i czy mam to ...

  • Przesilenie Letnie (I)

    Tytuł oryginału: „Summer Haze” Autor oryginału: RawlyRawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni autora ...

  • Francuska opiekunka cz. 1 - uroki Korsyki

    Tomek ledwo zdążył. Był już blisko wytrysku, jego ręka ostro pracowała na jego kutasie. Seksowna blond nastolatka na ekranie pieściła swoją łysą szparkę i szczypała ...

  • Marta N. - Epilog

    Po powrocie do stołu zauważyłyśmy, że cała trójka ma się dość dobrze. Trzeba przyznać, że Martyna z Sabiną zachowały się nadzwyczaj fair wobec Piotrka i dzielnie ...

  • Mogło być i tak - cz. XXIV

    Ania też to poczuła i zobaczyła w jego spojrzeniu. Ten młody mężczyzna, który przebojem zdobył jej serce, pokochał ją. Widziała to w jego oczach, zachowaniu czy ...

  • Mama Policjantka (część 5)

    Darek miał kilka dni wolnego, więc większość czasu spędzał w domu. Chciał odpocząć pobyć z rodziną bo niebawem czekał go dłuższy służbowy wyjazd. Jego syn ...

  • Kto Mógł Wiedzieć, że z Kobietą...

    Marta już dawno pragnęła spróbować seksu z dziewczyną, ale dopóki była z Markiem, nie dopuszczała do siebie takiej możliwości. Wielokrotnie słyszała z jego ust, że ...