Erotyczne - str 87

  • O matce nimfomance

    Koledzy zazdrościli mi, rzucając głodne spojrzenia w kierunku mojej rodzicielki, jednak tylko ja wiedziałam, jak trudne życie potrafi mi zgotować. - Mamo! – krzyknęłam ...

  • Bez Wyjścia 5

    W swoim życiu doświadczyłam już chyba wszystkiego. Jednak najgorsze miało przyjść. Mijały dni, tygodnie, miesiące, a ja nadal byłam na usługach swojego szefa ...

  • Przygodny seks

    Dopiero zaczynam pisać. Jeżeli już przeczytasz, zostaw jakiś komentarz. Proszę o szczere opinie! ;) Zakończenie roku szkolnego. Wizja rozpoczęcia klasy maturalnej nieco ...

  • Wakacje u Teściowej cz.3

    Kolejny słoneczny dzień mijał bardzo spokojnie, dziewczyny się opalały a ja razem z Szymonem grzebaliśmy coś przy aucie. Teściowa razem z Kaśka pojechały w południe do ...

  • Pierwszy klient

    Jestem zawodową suczką. Gdy po castingu odstałam się do jednego w warszawskich burdeli byłam wniebowzięta. Moim pierwszym klientem był brunet około 180. Zostałam wysłana ...

  • Wpadka

    -No chodź, nie daj się prosić! - nalega moja psiapsióła, Kasia, która bywa bardzo uparta. - Zuza, trzeba czasami wyluzować. Zadręczysz się tymi studiami... -Łatwo Ci ...

  • Najemnik cz. 8

    Mimo uczucia spełnienia, które dałem Toście, nie spałem tej nocy dobrze. Ciągle nawracały do mnie sny, w których gościły stare demony. Gdy tylko w snach pozbyłem się ...

  • Tytuł

    Ktoś głupi powiedział kiedyś, że ponieważ ma siostrę, zawsze będzie mieć przyjaciela. Siedząc w zatłoczonym pociągu, który z dwugodzinnym opóźnieniem wiezie mnie do ...

  • WYCIECZKA

    Nazywam się Julia, mam xx lat i... dziewczynę. Od roku jestem lesbijką. Nigdy by do tego nie doszło, gdyby nie wycieczka szkolna w Góry Świętokrzyskie. Gdy dojechaliśmy na ...

  • Sebastian i bratowa

    Marcin w wieku 24 lat pojął za żonę piękną, aczkolwiek niezbyt mądrą Paulinę. Jednak po co kobiecie rozum, ważne by ładnie wyglądała – myślał Marcin. Ona miała ...

  • Spontan

    Chwiejnym krokiem wychodzę z gejowskiego baru, głowa pęka mi od hałasu. Piwa z sokiem przelewają się we mnie, jakby chciały o sobie przypomnieć. Centrum Warszawy wypełnia ...

  • Przypadek Michała cz.XXI

    **** Bandziory, bez względu na stopień w hierarchii świata przestępczego nie przepadają za dokumentowaniem swojej działalności. Stąd moje zdziwienie. gdy Chrobry zaprosił ...