Przygoda na wsi
Promienie porannego słońca zbudziły dwudziestoletniego Jarka. Lekko bolała go głowa i czuł w ustach nieprzyjemną suchość. Z przymrużonymi oczami powoli podniósł się ...
Promienie porannego słońca zbudziły dwudziestoletniego Jarka. Lekko bolała go głowa i czuł w ustach nieprzyjemną suchość. Z przymrużonymi oczami powoli podniósł się ...
Pomimo tego, ze moja kuzynka Aneta była mężatką, wciąż zabawialiśmy się kiedy tylko się dało. A było tych okazji sporo. Zacząłem studiować i studiowałem akurat w ...
Marcin w wieku 24 lat pojął za żonę piękną, aczkolwiek niezbyt mądrą Paulinę. Jednak po co kobiecie rozum, ważne by ładnie wyglądała – myślał Marcin. Ona miała ...
Był wczesny ranek.. dzień zapowiadał się wspaniale.. Marlena 15-sto letnia piękna blondynka o niebieskich oczach postanowiła wyjść późnym południem nad jezioro. Ola ...
Nazywam się Julia, mam xx lat i... dziewczynę. Od roku jestem lesbijką. Nigdy by do tego nie doszło, gdyby nie wycieczka szkolna w Góry Świętokrzyskie. Gdy dojechaliśmy na ...
Jestem zawodową suczką. Gdy po castingu odstałam się do jednego w warszawskich burdeli byłam wniebowzięta. Moim pierwszym klientem był brunet około 180. Zostałam wysłana ...
Sex bo o nim jest mowa poznałem w wieku xx lat i xx letnia dziewczyną. Tak tak może wydawać się mało, ale tak to było: Mama Moniki przyszła do mnie, w sprawie akwarium. Od ...
Mam (naście)lat i często gdy mamy nie ma to robię sobie taką zabawę: kiedyś dawno temu podwaliłem mojej koleżance o inicjałach M. K. (nie mogę podać imienia i nazwiska ...
Jedną z fantazji erotycznych mojej żony był seks z Murzynem. Postanowiłem pomóc w realizacji jej marzenia. Przeglądnąłem w Internecie mnóstwo ogłoszeń panów, mających ...
Z chłopakiem jestem już prawie dwa lata. Ogromnie Go kocham. Był moim pierwszym facetem, nauczył mnie wszystkiego, a że bardzo Mu ufam, nasz seks jest otwarty i cudowny ...
W pierwszym przebłysku świadomości dotarło do mnie, że leżę obezwładniony. Ciężkie jak ołów powieki nie pozwalały zobaczyć, do czego przymocowano moje szeroko ...
Od lat jestem zagorzałą ateistką. Gdy tylko zaczęłam dojrzewać, a umysł zaczął być bardziej świadomy, moje poglądy stały się jasne i nie było to łatwym ...
Maj 2023 (dzień drugi, zawiedzione EGO samca?) Magda mi nie odpuści, i to wiedziałam na pewno. Aż się gotowała, nie mogąc się doczekać odpowiedniej chwili w której ...
Stałam pod prysznicem i kręciło mi się w głowie. Nie zdecydowałabym się na to z nikim innym z rodziny albo ze znajomych. I żadne prośby czy zaklęcia mojego męża by tu ...