Rodzinna tradycja - II
Tytuł oryginału: „Emmas's Cumming of Age” Autor oryginału: darkprincess73 – Trzy... dwa... jeden... Teraz! – krzyknęła Mariola. To było niczym reakcja ...
Tytuł oryginału: „Emmas's Cumming of Age” Autor oryginału: darkprincess73 – Trzy... dwa... jeden... Teraz! – krzyknęła Mariola. To było niczym reakcja ...
Tytuł oryginału: „Lily's Cumming of Age” Autor oryginału: darkprincess73 Joanna obudziła się gdy promienie słońca oświetlały jej twarz, a pościel spoczywała na ...
W takiej sukience wystąpiłam na kolacji u siebie w domu, na którą zaprosiłam pewnego pana. To była chyba trzecia randka z owym jegomościem. Właściwie już wiedziałam ...
Od zawsze kręciła mnie siostra mej żonki. Miała większe piersi, które mnie mocno rajcowały. Rok po ślubie wybraliśmy się w dwie pary na wakacje nad morze. Ja z żoną i ...
#szef, #młoda_mężatka, #zdrada, #wyznanie, #ostry_seks Środa, 16 Maj 2018, wieczór – Piotr, muszę ci coś bardzo ważnego powiedzieć… Monika wypowiedziała te słowa ...
Piotrek na imprezie starał się zachowywać normalnie, ale nie wychodziło mu to za dobrze. Odmawiał alkoholu, co w jego środowisku wywołało spore zdziwienie. Chłopak ...
Mam na imię Tomek i jestem uczniem trzeciej klasy technikum, nie byłem jakiś wybitny ale przechodziłem z klasy do klasy. Każdy ma w okresie szkoły przedmiot albo nauczyciela ...
Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...
Nasza pani - historyczka, która zwie się zgrabnie - Marta, elegancka - tu spódniczka, tu szpileczki, grzechu warta! kiedy sunie korytarzem, patrzym na nią się na chama ...
Cześć! Mam na imię Kinga i mam 21 lat. Chciałabym opowiedzieć swoją przygodę z przed pięciu lat czyli kiedy byłam w drugiej klasie gimnazjum i miałam 16 lat, problemy ...
Pożegnanie się z nią wymagało wiele samozaparcia i wspięcia się na wyżyny aktorstwa. Weszliśmy do pokoju w którym oprócz gazowego pieca centralnego ogrzewania była ...
Ela siedziała na łóżku i nie wierzyła w to, co przed chwilą się stało. Słyszała, jak bije, a właściwie wali jej serce. Czekała na dzień, kiedy szantażysta powie ...
Ostatni raz widziałem Panią L, w dzień rozdania świadectw maturalnych. Taka tradycja w naszej szkole. Już wtedy oficjalnie wiedzieliśmy że wyjeżdża do Japonii, ale ...
by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 47 Lidia Ubrana w kreację zakupioną przez Mańka oraz szpilki z czerwonym obcasem, wychodzę z Berlingo ...