Erotyczne - str 104

  • To nie miało tak być – Anika

    – Zjem z tobą – oświadczyła Camila, siadając obok Cassie. – Fajnie wyglądasz – uśmiechnęła się mdło – ale lepiej to zdejmij, bo jak zniszczysz, Roxy cię ...

  • Kiedy byliśmy bogami III

    2019 - A miłość uprawialiśmy, słuchając Strangers in the night Sinatry… Boże, jaki on miał głos… Przy nim każdy chłopak był tym jedynym - ciocia rozmarzyła się ...

  • Praca semestralna 6

    Gorąca woda spływała po moich plecach. Uwielbiałam to uczucie! Stałam naga pod prysznicem i w myślach jeszcze raz próbowałam pozbierać do kupy to co jakąś godzinę temu ...

  • Mogło być i tak - cz. LXI

    Paweł tymczasem raźnym krokiem zmierzał do pokoju Zuzy na piętrze. Minęło trochę czasu od ich ostatniego spotkania, więc był poruszony myślą o ich spotkaniu. Było w ...

  • Marta i Ewa

    Uwaga. Tekst o sadyźmie i seksie. Zastanów się nim zaczniesz czytać! Wstęp. Marta, czterdziestoletnia, energiczna, pewna siebie bizneswoman. Ewa, trzydziestoletnia ...

  • Przygody mężatki cz. 4

    O dziwo, gdy wróciłam do domu Michał nadal spał. Nie było tak późno jak myślałam, w momencie, gdy znalazłam się w domu była dopiero piąta rano. Stąpając na palcach ...

  • Mogło być i tak - cz. LVIII

    Przy zmasowanych pieszczotach, a właściwie maltretowaniu jej dorodnych cyców przez Marysię i intensywnej nauce pływania kutasa Pawła, w zalanej jej własnymi sokami norce ...

  • Polityka - moja fantazja cz. 1

    A więc kandyduję w wyborach parlamentarnych. Zostałam politykiem. Teraz dopiero ubieram się bardzo elegancko. Ale cóż, zdaję sobie sprawę doskonale, czym to będzie ...

  • Zupa dyniowa

    To tylko opowiadanie.Nierealne, ale zupa da się zjeść. Z dedykacją dla jedynego w swoim rodzaju Pana i Władcy czyli Zacka Tytułem wstępu Ostatnio mój Pan i Władca nabrał ...

  • BASZA część 15

    Spotkanie z R trwało całą noc. Nie działo się nic, czego by wcześniej nie próbował. Nie wprowadzał nowych elementów, bo jego myśli zaprzątała pozostawiona sama sobie ...

  • Pamiętnik studentki cz.2

    Niedawno miałam okazję być na imprezie studenckiej, swoją drogą zawsze byłam ciekawa jak się bawią studenci i co najważniejsze czy to prawda, że zawsze na takich typu ...

  • Mieszkanko Pani Izy cz. 1

    Historia, którą się z Wami podzielę miała miejsce cztery lata temu. Był chłodny, brzydki, deszczowy grudzień. Zbliżała się godzina 15:00, czyli moment, w którym ...

  • Zgwałcona przez włamywacza cz. 7

    -Aaaaa!!! Aaaaaa!!! Achh!!! – jęczę coraz głośniej… Oparta i rozłożona na barowym krzesełku, wcale nie mam wygodnie… W dodatku brutalny gnębiciel zadarł moją nogę ...