Powrót do szkoły II (Zemsty ciąg dalszy)
... Roszkoszowałem się widokiem. Anna leżała na ziemi cała rozpalona z twarzą ubrudzoną w spermie. Sperma ściekała powoli z jej czerwonej twarzy na dywan. A anna starała ...
... Roszkoszowałem się widokiem. Anna leżała na ziemi cała rozpalona z twarzą ubrudzoną w spermie. Sperma ściekała powoli z jej czerwonej twarzy na dywan. A anna starała ...
Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...
To było nie dawno spałem sobie wygodnie we własnym łóżku Kiedy obudziły mnie krople wody spadające z sufitu na moje stopy. Kurde znowu mnie zalała - pomyślałem w końcu ...
Wchodząc do pokoju Severusa zobaczyłam jego zgrabionego na krześle, nie wiedział że tu jestem więc podeszłam do niego i płynnym ruchem przejechałam palcem po jego plecach ...
-To jak tam u Ciebie w życiu synek. Zapytała się Iza. Odparłem znudzonym tonem; po prostu nic się nie dzieje, każdy dzień wygląda tak samo. Praca dom, dom praca i tak w ...
Historia, którą się z Wami podzielę miała miejsce cztery lata temu. Był chłodny, brzydki, deszczowy grudzień. Zbliżała się godzina 15:00, czyli moment, w którym ...
Mam kilkanaście. Jestem szczupłą dziewczyną, o długich ciemnych blond włosach, o piwnych oczach. Razem z moją klasą wyjechaliśmy na 3 dniową wycieczkę w góry z 2 ...
Podsumowując ten dzień; dwadzieścia z dwudziestu czterech godzin przespałem. Jednak ten sen sprawił, że odechciało mi się spać: Siedziałem w domu oglądając telewizję ...
Przez pierwsze parę nocy Kate nie mogła zmrużyć oka. W dzień kręciła się po domu, chodziła na zakupy, spotykała się ze znajomymi. Lecz gdy zapadał zmierzch, leżąc w ...
W pierwszym przebłysku świadomości dotarło do mnie, że leżę obezwładniony. Ciężkie jak ołów powieki nie pozwalały zobaczyć, do czego przymocowano moje szeroko ...
Ewa od dawna mi się podobała, zakochałem się w niej. Nie była laską, którą chciałem przelecieć tylko raz i zapomnieć, chciałem być z nią. W momencie gdy chwyciła ...
"Kurwa” – zaklął podświadomie, przypomniawszy sobie, że nie zamknął drzwi gabinetu. Od razu pomyślał o Roxy i kłopotach, które niewątpliwie będzie miał, a ...
Zmęczenie brało górę. Toczyłam się po schodach na trzecie piętro bloku, w którym mieszkałam. Czuję jak żołądek przywiera mi do kręgosłupa, to odczucie było coraz ...
Kaśka szybkim krokiem przemierzała niewielka przestrzeń krakowskiego lotniska. Jakże małe i szare wydało jej się w porównaniu z paryskim. Jego jedyną zaletą był ...